دبیر هیأت جذب دانشگاه خبرداد:

تبدیل وضعیت تعدادی از هیات علمی پیمانی مشروط دانشگاه پیام نور

کدخبر: 2277355

دبیر هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشگاه پیام نور گفت: تعدادی از اعضای علمی دانشگاه پیام نور تحت عنوان های «پیمانی مشروط»، «قراردادی» و «دستیار علمی» تبدیل وضعیت شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، عزت اله کردمیرزا گفت: تعدادی از شاغلان دانشگاه پیام نور که با عناوینی همچون «پیمانی مشروط»، «قراردادی» و «دستیار علمی» از سال ۸۴ تا ۹۲ در این دانشگاه جذب شده بودند، تبدیل وضعیت شدند.

وی گفت: تبدیل وضعیت این دسته از اعضای هیات علمی در حال بررسی و انجام است و خوشبختانه با مساعدت مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی، تاکنون تاییدیه تبدیل وضعیت بسیاری از آنان به پیمانی قطعی در مرتبه استادیاری اخذ شده است .

دبیر هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور افزود: با عنایت به وجود شاخص های مصوب مراجع ذیصلاح در این خصوص، تاکنون تائیدیه عضویت هیات علمی تعدادی از اعضای علمی با مدرک کارشناسی ارشد به پیمانی نیز اخذ و احکام پیمانی قطعی آنها صادر شده است .

حفظ حداکثری اعضای علمی، مهم ترین اولویت دانشگاه پیام نور

وی یکی از مهم ترین اولویت های دانشگاه پیام نور را حفظ حداکثری اعضا و پیگیری مجوزهای استخدامی آنها عنوان کرد.

کردمیرزا تاکید کرد: با وجود نقص هایی که در پرونده تعدادی از اعضای هیات علمی مشاهده شده، دانشگاه در تلاش است تا با تکمیل مدارک و ارتقای وضعیت علمی شاغلان مذکور نسبت به صدور احکام پیمانی آن ها اقدام کند.

وی یادآورشد: مراحل اداری پرونده این دسته از افراد نیز در حال انجام است که به محض دریافت پاسخ از دبیرخانه هیات امنا و تطبیق پرونده ها با شاخص های مصوب هیات مرکزی جذب وزارت علوم و مرکز نظارت و ارزیابی قابل انجام خواهد بود .

الزامات تبدیل وضعیت به پیمانی قطعی

دبیر هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور با اشاره به الزامات تبدیل وضعیت تاکید کرد: مجوز هیات امنا برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد یکی از الزامات است و قاعدتا این افراد باید از شاخص های دیگری مانند؛ اخذ مجوز استخدام در مرتبه مربی از مرکز نظارت و ارزیابی و احراز صلاحیت های علمی و عمومی از هیات مرکزی جذب اعضای علمی وزارت متبوع نیز برای تبدیل وضعیت به پیمانی قطعی برخوردار باشند .

مهلت اعضای علمی برای کسب شاخص های اولیه هیات امنا

کردمیرزا در مورد اعضای هیات علمی که موفق به کسب شاخص های اولیه هیات امنا نشده اند، گفت: با پیگیری های صورت گرفته موفق شدیم فرصتی را از هیات امنا برای احراز شرایط لازم که معمولا شامل سوابق آموزشی و پژوهشی می شود، اختصاص دهیم و اگر کارکنان علمی در مهلت مقرر بتوانند شرایط آموزشی و پژوهشی را احراز کنند، در پرونده آنها لحاظ و برای بررسی مجدد به هیات مرکزی جذب وزارت علوم ارسال می شود .

ارائه مدارک کسب شرایط آموزشی و پژوهشی تا پایان نیمسال جاری

وی از کارکنان علمی که موفق به کسب شرایط آموزشی و پژوهشی شده اند، خواست تا قبل از پایان نیمسال جاری مدارک و مستندات خود را به دبیرخانه جذب تحویل دهند .

دبیر هیات اجرایی جذب دانشگاه پیام نور از تشکیل کارگروهی در این خصوص خبر داد و گفت: این کارگروه در حال بررسی پرونده های کارکنان علمی ارشد با هدف مساعدت حداکثری است که به محض قطعی شدن، نتایج به این افراد اطلاع رسانی خواهد شد

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: