۶۰ هزار دلار برای سفر به شرق آسیا به سرخ‌ها تعلق می‌گیرد

هزینه حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

کدخبر: 2277374

هزینه حضور احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی به مصاف تیم فوتبال السد قطر خواهد رفت که با تساوی یا برد با هر نتیجه‌ای به عنوان سومین تیم ایرانی راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

این در حالی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تیم‌های حاضر در مرحله نیمه‌نهایی و فینال این رقابت‌ها هزینه‌هایی در نظر گرفته است.

شاهین رحمانی عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت‌ وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در این خصوص گفت: تیم‌های حاضر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۵۰ هزار دلار از کنفدراسیون فوتبال آسیا پاداش خواهند گرفت. همچنین مبلغ ۳۰ هزار دلار هم به این تیم‌ها برای سفر به خانه حریف برای برگزاری بازی در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا تعلق خواهد گرفت.

وی ادامه داد: تیم نائب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا ۲ میلیون دلار و تیم قهرمان این رقابت‌ها هم ۴ میلیون دلار پاداش از کنفدراسیون فوتبال آسیا پاداش دریافت خواهند کرد.

به گفته رحمانی، کنفدراسیون فوتبال آسیا مبلغ ۶۰ هزار دلار هم به تیم‌های حاضر در فینال لیگ قهرمانان آسیا پرداخت خواهد کرد تا بتوانند برای انجام بازی فینال، به کشور حریف بروند.

به گزارش خبرگزاری فارس، با این شرایط به نظر می‌‌رسد اگر پرسپولیس راهی فینال این رقابت‌ها شود مشکل مالی برای سفر به شرق آسیا نخواهد داشت.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: