برگزاری فینال دومین دوره مسابقات ملی دادگاه مجازی در دانشگاه فردوسی

کدخبر: 2277573

فینال دومین دوره مسابقات ملی دادگاه مجازی ۲۸ آبان ماه در دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود.

مسعود مصطفایی، دبیر اجرایی دومین دوره مسابقات ملی دادگاه مجازی دانشگاه فردوسی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه این دوره به لحاظ کمی و کیفی از ارتقای قابل توجهی نسبت به سال گذشته برخوردار است، افزود: در این دوره از مسابقات، ۱۵ تیم از دانشگاه‌های کشور شرکت کردند که پس از اتمام مرحله اول و انجام مصاحبه علمی تخصصی، ۷ تیم به مرحله دوم (لایحه‌نویسی) صعود کردند و سرانجام پس از برگزاری مرحله دوم، سه تیم به مرحله فینال راه یافتند.

وی با تاکید بر ایجاد رقابت حساس و شدید میان تیم‌های حاضر در مرحله دوم، ادامه داد: سه تیم دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد به فینال مسابقات راه پیدا کردند.

دبیر اجرایی این دوره از مسابقات، عنوان کرد: هدف اصلی برگزاری این مسابقه، شبیه سازی حقیقی فضای حاکم بر دادگاه‌ها در فضای دانشگاه است تا دانشجویان این رشته‌ها بتوانند در آینده در لباس وکالت یا قضاوت به بهترین نحو ممکن، پرونده‌های کیفری را مورد تحلیل و بررسی قرار دهند و رسالت حقوق که برقرای عدل و داد است را به انجام رسانند.

مصطفایی یادآور شد: فینال دومین دوره مسابقات ملی دادگاه مجازی، روز دوشنبه مورخ ۲۸ آبان ماه از ساعت ۱۴ در محل آمفی‌تئاتر دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد. تمامی دانشجویان و علاقمندان نیز می‌توانند در روز فینال حضور داشته باشند تا از نزدیک در جریان روند رسیدگی به پرونده‌های کیفری در حضور مقامات و قضات دادگستری قرار گیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: