قایقرانی قهرمانی جوانان و زیر ۲۳ سال آسیا؛

جمع مدال قایقرانان به عدد ۱۵ رسید/ فردا مصاف در مسافت ۵۰۰ متر

کدخبر: 2277583

در ادامه رقابت های آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا در ازبکستان ملی پوشان کشورمان ۹ مدال رنگارنگ دیگر بدست آوردند تا جمع مدالهای ایران به عدد ۱۵ برسد.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، روز دوم مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا امروز اول آبان ماه در سمرقند ازبکستان دنبال شد و نمایندگان کشورمان در ۱۴ ماده به مصاف حریفان رفتند .

در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال پوریا شریفی سوم شد و مدال برنز دریافت کرد. در این رقابت نماینده تایلند و چین تایپه اول و دوم شدند .

در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال محمدنبی رضایی ششم شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، چین تایپه و قزاقستان روی سکو رفتند .

در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر بانوان زیر ۲۳ سال آرزو حکیمی بر سکوی آسیا ایستاد و صاحب مدال طلا شد. نمایندگان قزاقستان و چین تایپه در این رقابت مدال نقره و برنز گرفتند .

در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر بانوان زیر ۲۳ سال فاطمه کرمجانی پس از قایقران ازبکستان صاحب مدال نقره شد. در این رقابت نماینده تایلند بر سکوی سوم ایستاد .

در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر مردان جوانان مهرشاد شریفی ششم شد. در این رقابت نمایندگان قزاقستان، ازبکستان و چین تایپه صاحب مدال شدند .

در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر مردان جوانان عرفان زنده پی پس از قایقرانان ازبکستان، قزاقستان، تایلند و تاجیکستان پنجم شد .

در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر بانوان جوانان الناز شفیعیان بالاتر از قایقرانان قزاقستان و ازبکستان صاحب مدال طلا شد .

در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر بانوان جوانان مائده شورگشتی ششم شد. در این ماده نمایندگان کره شمالی، چین و قزاقستان صاحب مدال شدند .

در کایاک دونفره ۲۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال پوریا شریفی و علیرضا جهان نما اول شدند و مدال طلا دریافت کردند. در این رقابت پاروزنان قرقیزستان و قزاقستان مدال نقره و برنز گرفتند .

در کایاک دونفره بانوان زیر ۲۳ سال آروز حکیمی و مهسا آذری بالاتر از نمایندگان قزاقستان و ازبکستان بر سکوی آسیا ایستادند و مدال طلا دریافت کردند .

در کانوی دونفره بانوان زیر ۲۳ سال فاطمه کرمجانی و آتنا رئوفی پس از نمایندگان ازبکستان دوم و صاحب مدال نقره شدند. در این رقابت قایقرانان تایلند بر سکوی سوم ایستادند .

در کانوی دونفره مردان جوانان کمیل خزایی و عبداله مشایخ‌بخشی صاحب مدال برنز شدند.

در کایاک دونفره بانوان جوانان کیانا کمال‌زاده و الناز شفیعیان بر سکوی نخست آسیا ایستادند و صاحب مدال طلا شدند.

در کانوی دونفره ٢٠٠ متر بانوان جوانان زهرا مطهر و هدیه خیرآبادی پنجم شدند.

بر این اساس در پایان روز دوم مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا ملی پوشان کشورمان موفق به کسب ۵ مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز شدند. تاکنون در مجموع تیم ایران موفق به کسب ۱۵ مدال شامل ۵ مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۶ مدال برنز دریافت شده است.

این رقابت ها فردا با برگزاری مسابقات مسافت ۵۰۰ متر پیگیری خواهد شد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: