حاشیه دیدار پرسپولیس - السد|نقشه ویژه هواداران برای استقبال از السدی‌ها/ اعتراض نمایندگان AFC به پر شدن سکوها + تصاویر

کدخبر: 2277584

هواداران پرسپولیس برنامه ویژه‌ای برای استقبال از بازیکنان تیم السد قطر در نظر گرفته‌اند و قرار است هنگام ورود آنها هواداران سکوت اختیار کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم های پرسپولیس و السد در حالی از ساعت 18:30 امروز (سه شنبه) بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد که بیش از 80 هزار تماشاگر بی صبرانه منتظر آغاز بازی هستند.

* تعدادی از کارگران ورزشگاه لباس فرم آبی بر تن داشتند که شدیداً مورد اعتراض هواداران پرسپولیس قرار گرفتند.

* با وجود اینکه گنجایش ورزشگاه تقریباً از ساعت 15:30 تکمیل شده است، همچنان هواداران در حال ورود به ورزشگاه هستند و تعداد کثیری نیز در پشت گیت های ورودی سرگردانند.

* شاهین ایزدیار، قهرمان شناگر کشورمان با دعوت برانکو ایوانکوویچ به ورزشگاه آمده تا نظاره گر بازی باشد.

* مدیر کانون هواداران پرسپولیس در یک درخواست عجیب از میکروفن ورزشگاه از تماشاگران درخواست کرد موقع ورود بازیکنان السد به زمین (قبل از بازی) سکوت اختیار کنند تا شاگردان فریرا با جو وحشتناک ورزشگاه آشنا نشوند! قرار بر این شد که هواداران موقع بازی و هنگامی که السدی ها صاحب توپ می شوند، جو ورزشگاه را برای السدی ها متشنج کنند.

* مسئولان سازمان لیگ قصد داشتند به مانند دربی بین جانبازان در کنار زمین مسابقه فوتبال برگزار کنند که این مسئله با مخالفت شدید نمایندگان AFC مواجه شد.

* پخش سرود ایران با صدای سالار عقیلی در ورزشگاه باعث به وجد آمدن هواداران شد.

* محسن ابراهیم زاده خواننده کشورمان هم در ورزشگاه آزادی حضور دارد.

* به تماشاگران تذکر داده شد از پرتاب مواد محترقه به کنار زمین شدیداً خودداری کنند تا با جریمه سنگین احتمالی از سوی AFC مواجه نشوند.

* طرح موزاییکی تسلیت به بشار رسن به خاطر از دست دادن مادرش باز هم در سکوها اجرا شد.

* وقتی بلندگوی ورزشگاه گزارشگر احتمالی بازی را عادل فردوسی پور معرفی کرد، تماشاگران از این موضوع استقبال کردند. هر چند گفته می شود مزدک میرزایی بازی را گزارش خواهد کرد.

* بعد از اینکه در به روی تعدادی از هواداران بیرون مانده باز شد دیگر راهروهای سکوها هم جای سوزن انداختن نداشت و این مسئله با اعتراض نمایندگان AFC مواجه شد. گویا حمیدرضا گرشاسبی به گفته خودش خواهان ورود هواداران بیرون مانده به داخل شده بود.

* ازدحام شدید هوادران پرسپولیس پشت درهای بسته باعث شد تا به یک باره با هجوم هوادران به داخل ورزشگاه کنترل از دست مأموران انتظامی هم خارج شود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: