شهردار منطقه ۲ خبر داد

احداث کارخانه زباله‌سوز ۱۶۰۰ تنی در شمال تهران

کدخبر: 2277630

شهردار منطقه ۲ گفت: به دنبال آن هستیم که با همکاری چهار منطقه، کارخانه‌ زباله‌سوز ۱۶۰۰ تنی را در شمال تهران احداث کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، کشت‌پور در جلسه هم‌اندیشی با فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: امنیت گران‌ترین محصولی است که در دنیا تولید می‌شود و بزرگترین مؤلفه توسعه کشورها امنیت است و بعد از موضوع هوا امنیت در اولویت قرار می‌گیرد.

شهردار منطقه ۲ بیان داشت: ما هم در شهرداری هوای پاک، ترافیک روان، فضای سبز، ایمنی شهری، معماری و هویت شهری تولید می‌کنیم و باید تلاش کنیم این محصولاتی که تولید می‌شود کیفیت خوبی نیز داشته باشند و به دلیل کم کیفیت بودن این محصولات طبیعی است که مردم از ما راضی نباشند.

وی یادآور شد: ما به دنبال این هستیم که محصولات را با کیفیت بالاتری ایجاد کنیم. در حال حاضر منطقه ۲ تهران ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و در تلاش هستیم که با تکنیک‌های جدید و استفاده از تکنولوژی خدمات خوبی را به شهروندان ارائه دهیم.

کشت‌پور افزود: در یک سال گذشته توانسته‌ایم وضعیت فعلی را سامان دهیم و بر ریل توسعه قرار بگیریم.

وی یادآور شد: با همکاری چهار منطقه تهران به دنبال ایجاد کارخانه زباله‌سوز ۱۶۰۰ تنی در شمال تهران هستیم چرا که موضوع پسماند بسیار حائز اهمیت است.

شهردار منطقه ۲ خاطرنشان کرد: در راستای هوشمندسازی شهر اقداماتی انجام داده‌ایم و بیش از یک دهه است که شهرهای بزرگ دنیا به سمت هوشمندسازی پیش رفته‌اند.

کشت‌پور گفت: ما به دنبال آن هستیم که بدون طی زمان و مکان شهروندان بتوانند خدمات لازم را از شهرداری دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه نسبت به شهرهای توسعه یافته ۳۰ سال عقب‌تر هستیم، بیان داشت: در راستای هوشمندسازی منطقه ۲ طرح‌های زیادی اجرایی شده است که از جمله آن می‌توان به پارک حاشیه‌ای، دریافت زباله‌های خشک و دیگر موارد اشاره کرد.

شهردار منطقه ۲ افزود: در سایر حوزه‌های اجتماعی نیز ایده‌هایی داریم که یکی از موارد آن موضوع سدمعبر است و در حال حاضر نسبت به سایر مناطق سد معبرهای کمتری داریم و به پرسنل خود در سد معبر آموزش کنترل خشم و مهارت می‌آموزیم.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: