اسنپ فود از کرده ی خود پشیمان شد!

کدخبر: 2282088

اسنپ فود با انتشار بیانیه ای ضمن عذرخواهی از مردم ایران، از قطع همکاری با ناشر «محتوای آمریکایی» خبر داد.

به گزارش نسیم آنلاین اسنپ فود با انتشار بیانیه ای ضمن عذرخواهی از مردم ایران، از قطع همکاری با ناشر «محتوای آمریکایی» خبر داد.

در این بیانیه امده: «جهت رفع سو تفاهمات ایجاد شده در مورد فعالیت تبلیغاتی این شرکت در شبکه‌های اجتماعی، لازم به ذکر است آنچه توسط این شرکت مورد هدف و استفاده قرار می‌گیرد فضای تبلیغاتی و بازدید صفحات مزبور است و به هیچ عنوان هیچ یک از محتواهای منتشر شده در این فضا مورد تایید این شرکت نیست و نیز پیش از انتشار به سمع و نظر کارشناسان این شرکت نمی‌رسد.» «به طور خاص در مورد کلیپ صوتی اخیری که به همراه برند این شرکت منتشر شده است لازم به ذکر است که این محتوا پیش از انتشار به تایید این شرکت نرسیده و در صورتی که این محتوا به صورت ناخواسته موجبات رنجش خاطر مخاطبان عزیز را فراهم کرده است به صورت رسمی عذرخواهی خود را اعلام می‌کنیم. همچنین ادامه همکاری این شرکت با ناشر محتوا متوقف خواهد شد.»

در پی توهین روز گذشته ی کانال تحت حمایت شرکت اسنپ فود به ارزش های ایرانی-اسلامی، بررسی های خبرنگار «نسیم آنلاین» در کانال مذکور نشان می دهد که این کانال حاوی محتوای سیاسی ضد منافع ملی و غیر اخلاقی زیادی بوده که اسنپ فود از فروردین ماه امسال به عنوان اسپانسر آن ده ها و بلکه صدها میلیون تومان هزینه کرده است. حمایتی که مسب تولید ده ها محصول غیراخلاقی و ضدایرانی دیگر شده است.

نکته ی دیگر آنکه با توضیحات اسنپ‌فود که آن‌ها «صرفا دیده شدن و تعداد بازدیدهای صفحات مجازی» برایشان اهمیت دارد می توان نتیجه گرفت که احتمال دیدن تبلیغات این برند را در سایر بسترهای غیراخلاقی و ضدایرانی دیگر هم به بهانه های مشابه هم بایستی کم ندانست. چرا که طبق بررسی های صورت گرفته چندین برند غیراخلاقی دیگر نیز مورد حمایت این برندخاص هستند.

«نسیم آنلاین» امیدوار است با ورود دستگاه های ذی ربط از جمله دستگاه قضایی، با تخلفات گسترده ی این قبیل شرکت ها برخورد شایسته ای صورت گیرد

ارسال نظر: