واکنش جهاد اسلامی به تحریم‌های آمریکا علیه ایران

کدخبر: 2282371

جهاد اسلامی فلسطین ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا در اعمال تحریم‌ها علیه ایران، افزود این کشور روشی قلدرمآبانه در قبال تهران پیش گرفته است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جهاد اسلامی در بیانیه‌ای تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران را محکوم و تأکید کرد آمریکا تمامی قوانین بین‌المللی را نقض کرده و در قبال جمهوری اسلامی ایران «قلدرمآبانه» رفتار می‌کند.

بر اساس گزارش «فلسطین‌الیوم»، جهاد اسلامی افزود تصمیمات خصمانه آمریکا علیه مسأله فلسطین و ملت‌های عربی و اسلامی این باور ملت فلسطین را بیشتر از قبل تقویت می‌کند که آمریکا بدون هیچ مانعی در جهان فساد ایجاد می‌کند و حمایت آمریکایی از تروریسم رژیم اشغالگر صهیونیستی چیزی جز استمرار طغیان‌گری واشنگتن علیه ملت‌های جهان نیست.

این جنبش فلسطینی تصریح کرد ملت‌های آزاد جهان باید در برابر سیاست‌های آمریکا که پایبند به هیچ ارزش انسانی و قانونی نیست، بایستند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ی امروز خود (دوشنبه) اعلام کرد دفتر کنترل دارایی‌های خارجی این وزارتخانه اسامی بیش از ۷۰۰ فرد، شرکت، هواپیما و کشتی را به فهرست تحریم‌ها علیه ایران اضافه کرده است.

این تحریم‌ها بخش‌های کشتی‌رانی، مالی و انرژی ایران را هدف قرار می‌دهند و دومین بسته تحریم‌هایی هستند که بعد از خروج آمریکا از برجام علیه ایران احیا می‌شوند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: