فلسطین|افزایش آمار شهدای بازگشت به ۲۳۱ نفر

کدخبر: 2282468

منابع فلسطینی از شهادت یکی دیگر از شرکت کنندگان در راهپیمایی‌های بازگشت خبر دادند که هدف اصابت گلوله‌های نظامیان صهیونیست قرار گرفته بود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، این جوان فلسطینی دو هفته پیش در راهپیمایی های بازگشت در شرق غزه شرکت کرده بود که هدف اصابت گلوله جنگی صهیونیست ها قرار گرفت و به شدت زخمی شد.

بر اساس گزارش فلسطین الیوم، وزارت بهداشت فلسطین در غزه در بیانیه ای آورده است احمد خالد النجار 21 ساله که به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده بود، در بیمارستان الخلیل به شهادت رسید.

با شهادت النجار، آمار شهدای شرکت کنندگان در راهپیمایی های بازگشت از ابتدای آغاز آن در 30 مارس( 10 فروردین) به 231 نفر رسید.

خبر دیگر اینکه نظامیان صهیونیست امروز پنجشنبه با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری، چهار فلسطینی را بازداشت کردند. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده است که نیروهای ارتش سلاح هایی را در شهر بیت لحم ضبط کرده اند.

رسانه های فلسطینی همچنین گزارش داده بودند که دو شهرک نشین صهیونیست در تیراندازی نزدیک شهر رام الله در کرانه باختری اشغالی زخمی شدند. منابع صهیونیستی گفته بودند که دو رزمنده فلسطینی به سوی اتوبوس حامل شهرک نشینان در نزدیکی شهرک بیت ایل در شمال رام الله تیراندازی کردند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: