معاون امور مناطق شهرداری تهران مطرح کرد؛

تاکید بر انعقاد قراردادهای برفی روبی باقی مانده در پایتخت

کدخبر: 2282539

معاون هماهنگی و امورمناطق شهرداری تهران انعقاد قراردادهای برف روبی که تاکنون منعقد نشده است را بسیار فوری و ضروری خواند و برای انجام تشریفات مناقصه قراردادهای پسماند خشک نیز تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شاپور رستمی، در پنجمین نشست با شهرداران مناطق ۲۲گانه بر روند خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و اظهار داشت: تا زمانی که بار مسئولیت در شهرداری را بر عهده داریم، همه در برابر شهروندان مسئولیم. یکایک وظیفه داریم تمام قد در خدمت شهروندان بوده و رضایتمندی آنان را پیگیر باشیم.

وی از مدیران بازرسی و حراست خواست ضمن پیشگیری از موضوعاتی که ممکن است مدیران شهری مناطق را با چالش مواجه کند؛ از حقوق شهروندان شهر صیانت کنند.

قراردادهای برف روبی در شهرداری های مناطق تهران، موضوع دیگری که معاون هماهنگی و امور مناطق در پنجمین هم اندیشی شهرداران مناطق به آن اشاره و تأکید داشت.

رستمی با تأکید بر جدی گرفتن انعقاد قراردادهای برف روبی در مناطق گفت: همه شهرداران مناطق تمهیدات لازم، نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز را در ماههایی که بارش و نزولات آسمانی ممکن است مخاطراتی را در رفت و آمد شهروندان ایجاد کند با دقت لازم پیگیری و به سامان برسانند.

رستمی، انجام انعقاد قراردادهای برف روبی که تاکنون منعقد نشده است را بسیار فوری و ضروری خواند و برای انجام تشریفات مناقصه قراردادهای پسماند خشک نیز تأکید کرد.

محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری نیز در پنجمین هم اندیشی شهرداران مناطق ۲۲گانه شهر تهران ضمن تقدیر از معاونت هماهنگی و امور مناطق برای برگزاری این نشست ها که مسائل مناطق درآن طرح می شوند، گفت: با مسائل حوزه های ترافیکی در مناطق آشنا هستیم.

وی با توضیحاتی درباره چالش های اصلی کلانشهر تهران در دو بخش آلودگی و ترافیک گفت: اگر بتوانیم این دو چالش اساسی شهر تهران را در این دوره مدیریت شهری حل کنیم خدمت بزرگی به شهروندان شهر شده است.

موضوع دیگر طرح شده در هم اندیشی شهرداران مناطق طرح سازمان پدافند غیرعامل در مناطق تهران بود که معاون هماهنگی و امورمناطق شهردار تهران بر هماهنگی و همکاری لازم مناطق با این سازمان، تاکید کرد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: