رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شهادت نورخدا موسوی را تسلیت گفت

کدخبر: 2282591

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل شهادت سید نورخدا موسوی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل در پیام خود آورده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم الَّذِینَ آمَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللّهِ وَأُوْلَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ

شهادت، برازنده جان‌های پاکی است که به یقین حقیقتی از کمال نهایی انسان را در خود محفوظ دارند و جان عاشقشان تمنای ملکوت را همواره زنده و تابنده نگاه داشته است.

این‌گونه می‌شود که شهدا روزی‌داران مدام خوان نعمت الهی می‌شوند و ما در طلب ذره‌ای از این روزی دعاگو و ملتمس دعایشان هستیم.

در سفری که سال گذشته به استان ولایتمدار لرستان داشتم، توفیق شد تا به عیادت شهید عزیز، سید نورخدا موسوی بروم و به نمایندگی از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هدیه ایشان را که یک جلد کلام‌الله مجید و یک چفیه بود، تقدیم کنم. آرامش و آن حالت رضایی که در چهره نورانی او دیدم، تجسم لحظات آخر امام حسین(ع) بودکه «رضا برضائک» را زمزمه می‌کرد و ابهت و اقتدار همراه با صبر خانواده ایشان یادآور صبوری حضرت زینب کبری (س) و بیان ماندگارشان که فرمود: «ما رایت الا جمیلا» را زنده می‌نمود.

جانباز شهید سید نورخدا موسوی که بی‌تردید تجسم شهادت را سال‌ها به ذره‌ذره جانش نوشانید، در سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) ‌پس از تحمل یک دهه جراحات ناشی از زخم کین متجاوزان این مرز و بوم علوی، روبه آسمان آغوش گشود.

اینجانب شهادت این اسوه شجاعت و مقاومت را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شهیدپرور ایران اسلامی، مردم ولایتمدار استان لرستان به ویژه همسر صبور و خستگی‌ناپذیر ایشان و فرزندان گرامی‌شان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

از درگاه ایزد منان در این ایام پرقدر برای آن شهید عزیز علو درجات و همنشینی با صالحان و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسألت می‌نمایم.

محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)»

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: