در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تدابیر پلیس پیشگیری جهت برقراری نظم و امنیت در روز بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا

کدخبر: 2282674

سرهنگ ظهیری اقدامات پلیس پیشگیری در خصوص برقراری نظم و امنیت در روز شنبه را تشریح کرد.

سرهنگ کیوان ظهیری رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: با توجه به برگزاری فینال بازی لیگ قهرمانان آسیا در روز شنبه، پلیس پیشگیری تهران بزرگ در کنار دیگر یگان های برقرار کننده نظم و امنیت پایتخت در ساعات اولیه روز شنبه در اطراف ورزشگاه آزادی حضور خواهند داشت.

وی اظهار کرد: در ساعات اولیه روز برگزاری این مسابقه گشت های خودرویی، موتوری و پیاده نیروهای پلیس پیشگیری اعم از کلانتری ها و سرکلانتری های پایتخت در مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی مستقر خواهند شد تا نظم و امنیت شعاع های پیرامونی ورزشگاه را برقرار سازند.

سرهنگ ظهیری گفت: نیروهای پلیس مترو که در مجموعه پلیس پیشگیری فعالیت دارند نیز در ایستگاه های مترو منتهی به ورزشگاه آزادی از قبل شروع و تا بعد از پایان مسابقه فوتبال و تخلیه کامل تماشاچیان حضور خواهند داشت.

وی در ادامه گفت: با توجه به شلوغی محیط ورزشگاه از تماشاچیانی که قصد رفتن به ورزشگاه را دارند، توصیه می کنیم از به همراه داشتن لوازم گران بها و قیمتی خودداری کنند و از گوشی تلفن همراه خود مراقبت کنند.

سرهنگ ظهیری در پایان برای نماینده فوتبال کشورمان و قهرمانی این تیم در پایان بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: