قدوس: آمیان شهر خوب و آرامی است/ از خیلی از تیم های فرانسه بهتر هستیم

کدخبر: 2282675

بازیکن ایرانی تیم آمیان درباره شرایط خود در این تیم و پیشرفتش از زمان حضور در لیگ فرانسه به صحبت پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از courrier-picard، سامان قدوس بازیکن ایرانی تیم آمیان در اولین فصل حضورش در این تیم خوب ظاهر شده است. او درباره نتایج ضعیف تیمش و شرایط خود به صحبت پرداخته است که در زیر می خوانیم:

* سامان مشکل تیم کجا است؟

این سوال را باید از مربی بپرسید ولی از نظر من ما باید بهتر شویم. من خودم هم یکی از همین بازکینان هستم که در هفته های اخیر خوب ظاهر نشدم. همه بازیکنان باید سطح خود را بالا ببرند تا تیم دوباره در شرایط خیلی خوبی قرار گیرد. الان مهمترین موضوع این است که اتحاد داشته باشیم. تیم می تواند دوباره در شرایط خوبی قرار گیرد. مشکل تیم ما این است که در گل زدن مشکل داریم و گلهای زیادی هم دریافت می کنیم. باید این مشکلات به زودی در تیم رفع شود.

شرایط خودت در تیم چطور است؟

به تازگی هتل را ترک کردم و در آپارتمان زندگی می کنم. الان می توانم خودم غذا درست کنم و در تخت خودم استراحت کنم. در حال عادت کردن به شرایط و فرهنگ جدید هستم و مشکلاتم در حال رفع شدن است. در تیم دوست دارم در حمله بازی کنم و بتوانم بازیکن آزاد باشم ولی شرایط تیم طوری است که باید دفاع کنم و این کار من را سخت می کند.

* شرایط تیم را چطور ارزیابی می کنید؟

ما از خیلی از تیم ها در لیگ فرانسه بهتر هستیم. بازیهایی بوده است که باید برنده می شدیم ولی متاسفانه آن دیدارها را شکست خوردیم. در کل زیاد به جایگاه تیم فکر نمی کنم مهم پیشرفت تیم است. در یک سری از بازی‌ها خیلی خوب بودم ولی نتوانستم گلزنی کنم و در یک سری از بازی‌ها نیز خوب نبودم و گل زنی کردم. این چیزها برای من نگرانی ایجاد نمی کند و همانطور که گفتم تنها به پیشرفت در تیم فکر می کنم.

* اگر بخواهید درباره ویژگی خودتان صحبت کنید به چه نکاتی اشاره می کنید؟

من باید بتوانم به پیشرفت خودم ادامه دهم. من بازیکن خیلی سرعتی نیستم و گلزن محسوب نمی‌شوم ولی بازی‌خوانی خوبی دارم و سعی می کنم از فرصت ها برای گلزنی به خوبی استفاده کنم. در زمین خیلی می دوم ولی هنوز از خودم راضی نیستم و دنبال پیشرفت هستم. باید سخت تمرین کنم. همیشه سعی می کنم به عنوان اولین نفر به تمرین تیم برسم و آخرین نفر زمین تمرین را ترک کنم. تمرین و تمرین همه جا در اولویت من است.

* سطح لیگ فرانسه را چطور ارزیابی می کنید؟

لیگ فرانسه از سطح خوبی برخوردار است و سرعت بازی‌ها بالا است و در عین حال بازی‌ها درگیرانه و فیزیکی است.

* زندگی در آمیان برای شما راحت است؟

بله آمیان شهر خوب و آرامی است و فاصله کمی هم تا پاریس دارد. غذاهایی خوبی اینجا است و مردم بسیار مهربان هستند. تنها مشکل این است که اینجا خیلی ها انگلیسی صحبت نمی‌کنند.

* چه نوع بازیکنانی مورد علاقه شما هستند؟

من بازیکنان تکنیکی را دوست دارم و به همین خاطر ادن هازارد، ایسکو، لوکا مودریچ و آسنسیو بازیکنان مورد علاقه من محسوب می‌شوند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: