سبک هواداران در تشویق تیمشان در غرب آسیا متفاوت است

شوجی:قهرمانی در آسیا برای ما «جام مقدس» است/سبک بازی پرسپولیس مبهم خواهد بود

کدخبر: 2282698

مدافع کاشیما آنتلرز پیش از دیدار با پرسپولیس گفت:رای همه بازیکنان و اعضای باشگاه قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا به منزله «جام مقدس» است.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس فردا(شنبه) در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا میزبان کاشیما آنتلرز در ورزشگاه آزادی است.

جن شوجی، بازیکن کاشیما آنتلرز پیش از دیدار با پرسپولیس در مصاحبه با سایت AFC گفت: ما تجربه کافی در مسابقات بین المللی را داریم. علی رغم اینکه کاشیما بازیکنان توانمند زیاد با این ویژگی دارد و بیش از نیمی از تیم را در بردارد. به همین خاطر باید تمام تلاش خود را کنیم تا به بقیه بازیکنان کم تجربه تجارب خودمان را انتقال دهیم.

وی افزود: برای همه بازیکنان و اعضای باشگاه قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا به منزله «جام مقدس» است. ما تا اینجای مسیر آمدیم و به همین خاطر باید تلاش کنیم تا قهرمان شویم و من واقعا می خواهم این جام را فتح کنم. البته باید ببنیم نتیجه بازی چه می شود. احساس می کنم در بازی پیش رو نحو بازی پرسپولیس در هاله ای از ابهام است چون آنها تلاش می کنند تا ما را ناکام بگذارند. آنها واقعا از فکرشان در بازی استفاده می کنند.

بازیکن کاشیما در پایان گفت: به نظرم سبک و سیاق هواداران در تشویق تیمشان در غرب آسیا متفاوت است. حتی حرکات خیلی ساده در زمین باعث تشویق گسترده هواداران می شود و به نظرم این کار را سخت می کند. من به عنوان بازیکن تا کنون یک تا دو بار این بازی در حضور این همه هوادار را تجربه کردم. من برای تیم ملی ژاپن مقابل عربستان در حضور 60 تا 70 هزار هوادار عربستانی بازی کردم. به نظرم این تجربه خوبی برای بازیکنان می شود.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: