فوتبال جهان| ترزگه به استخدام باشگاه یوونتوس درآمد/ آغاز تلاش بانوی پیر برای جذب پدیده آژاکس

کدخبر: 2282699

فوتبال جهان – تیم فوتبال یوونتوس ستاره فرانسوی سابقش را استخدام کرد و قرار است که به زودی برای جذب پدیده هلندی تیم فوتبال آژاکس هم دست به کار شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه یوونتوس اعلام کرد که دیوید ترزگه، مهاجم فرانسوی سابق خود را به عنوان سفیر رسمی این باشگاه استخدام کرده است.

ترزگه که همچنان به عنوان بهترین گلزن غیرایتالیایی تاریخ باشگاه یوونتوس شناخته می شود، پیش از این در نقش بازیکن - رئیس تیم اسطوره های باشگاه یوونتوس فعالیت داشت، اما او در سه سال آینده به عنوان سفیر رسمی این باشگاه برای ایفای نقش خواهد کرد و وظیفه او انجام مأموریت های تبلیغاتی برای بانوی پیر در نقاط مختلف جهان و جذب اسپانسر و هوادار است.

خبر دیگر در مورد باشگاه یوونتوس اینکه، قهرمان فصل گذشته سری A ایتالیا به زودی مذاکرات خود را برای خرید ماتیس دلیخت، مدافع میانی تیم فوتبال آژاکس آمستردام آغاز می کند. یوونتوس از مدت ها پیش پدیده هلندی آژاکس را زیر نظر داشته و قرار است در هفته های پیش رو مذاکرات خود را با نمایندگان او و مدیران باشگاه آژاکس آغاز کند. گفته می شود که در مصاف اخیر تیم های ملی هلند و ایتالیا در تورین، از سوی نمایندگاه باشگاه یوونتوس استقبال ویژه ای از دی لیخت صورت گرفته و او به موزه این باشگاه برده شده و از نزدیک شاهد امکانات باشگاه بوده است.

جدول رده بندی سری A

دی لیخت در مصاحبه اخیرش به شایعات حاکی از احتمال انتقال وی به یوونتوس واکنش مثبتی نشان داد و تمایل بانوی پیر را مایه افتخار خود دانست.

طبق گزارش سایت کالچو مرکاتو، دی لیخت هدف اول یوونتوس برای تابستان سال آینده است و مدیر برنامه های او، مینو رایولا هم قرار است با فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی جدید یوونتوس ملاقاتی داشته باشد.

بارسلونا و چند باشگاه لیگ برتری دیگر، جزو مشتریان پروپاقرص دی لیخت هستند هرچند بعید است که آژاکس به آسانی حاضر به فروش او شود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: