پاسخ عضو شورای شهر درباره خبر انصراف یکی از کاندیدا‌های شهرداری تهران

کدخبر: 2282730

سیدحسن رسولی ادعای یک روزنامه نگار اصلاح طلب مبنی بر دخالت محسن هاشمی در حذف نام یکی از نامزد‌های شهرداری تهران را تکذیب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدحسن رسولی، عضو شورای شهر تهران درباره ادعای یکی از روزنامه نگاران اصلاح طلب مبنی بر دخالت محسن هاشمی در حذف نام یکی از نامزد های شهرداری تهران گفت: شب گذشته از دفتر رییس محترم شورا با اینجانب در مورد ادعای یکی از روزنامه نگاران اصلاح طلب مبنی بر دخالت آقای محسن هاشمی رفسنجانی در حذف نام یکی از نامزد های محترم تماس گرفتند. خدمتشان چنین توضیح دادم.

وی افزود: جناب آقای علی اوسط هاشمی معاون محترم سابق وزیر جهاد کشاورزی و استاندار موفق پیشین سیستان و بلوچستان که از همکاران دیرین بنده هستند و در لیست ١٣ نفره نامشان بود، از طریق جناب آقای مرادی دوست و همکار مشترکمان بنا بر ملاحظاتی از بودن اسمشان در لیست ابراز نگرانی کرده و تمایل خویش به خروج از لیست را اعلام کردند.

رسولی ادامه داد: با وجودی که بمراتب لیاقت، پاکدستی و شایستگی جناب آقای اوسط هاشمی اطمینان دارم، به جهت اعتمادی که به این دوست مشترکمان داشته و دارم، نسبت به عدم تمایل آقای اوسط هاشمی برای حضور در فهرست کاندیدا ها یقین کردم و اسم ایشان را بعنوان گزینه پیشنهادی خود در برگه رای ننوشتم. صبح روز یکشنبه این پیغام را به استحضار اعضاء محترم شورا رساندم. شخصا جناب آقای هاشمی را انسانی صادق و منصف می شناسم و درج خبر مذکور را ناشی از اطلاع ناکافی روزنامه نگار می دانم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: