مرحله نخست رقابت‌های فوتبال انتخابی المپیک ۲۰۲۰- تایلند

آزمون: بازی حساس و سختی مقابل لبنان داشتیم/باید با شکست هنگ‌کنگ صعود مقتدرانه‌ای داشته باشیم

کدخبر: 2282731

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران گفت: برد مقابل لبنان را باید فراموش کنیم و تمام تمرکزمان بر این است که هنگ کنگ را شکست دهیم تا صعود مقتدرانه‌ای به دور بعدی بازیها داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان درباره دیدار ملی پوشان ایران و لبنان گفت: بدون شک بازی اول در هر تورنمنتی بسیار سخت است و با شناخت اندکی که از لبنان داشتیم، برنامه ما از اول فشار بر روی حریف و پرس کردن بود. 15 دقیقه اول بازی با این روند پیش رفتیم تا بتوانیم عملکرد بازیکنان را ارزیابی کنیم و بتوانیم دست تیم مقابل را بخوانیم.

وی ادامه داد: از دقیقه20 به بعد برنامه های تاکتیکی، حفظ توپ و بردن بازی به گوشه ها و فرستادن توپ به سمت دروازه را اجرا کردیم. تیم لبنان یک دست و جوان بود. بعد از گل اول فشار زیادی بر روی تیم ما آوردند اما با برنامه ریزی و دفاع خوب بازیکنان، نتوانستند به گل برسند. بازی بسیار حساس و سختی بود.در این دیدار متاسفانه دروازبان ایران در دقیقه 80 اخراج شد و یک بازیکن دیگر نیز از داور کارت قرمز گرفت و این نشان از حساسیت بالای بازی می دهد.

وی ادامه داد: این برد را باید فراموش کنیم و تمام تمرکزمان بر این است که هنگ کنگ را شکست دهیم تا صعود مقتدرانه ای به دور بعدی بازیها داشته باشیم.

آزمون یادآور شد: در این دیدار دو بازیکن داشتیم که اولین بازی ملی خود را انجام می دادند. ضمن اینکه 4 بازیکن از تیم ملی جوانان به بزرگسالان تزریق شدند و عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشتند. در واقع با یک تیم کاملا جوان و تغییر یافته نسبت به مقدماتی جام ملتهای آسیا وارد این بازی شدیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در پایان عنوان کرد: تیم لبنان در این سالها بر روی فوتبال پایه، مخصوصا زیر19 سال سرمایه گذاری خوبی کرده و در جام ملتها عمکلرد خوبی از خود به جای گذاشت. ما با برنامه از دقیقه اول وارد بازی شدیم و همین امر باعث شد تا موفق پیش رویم.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: