ایستادگی ایران متحد مقابل فشارهای آمریکا

کدخبر: 2282785

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: جامعه ایران به صورت متحد در مقابل فشارهای آمریکا ایستاده است و سعی می‌کند با توجه به منابع و امکانات داخلی، کمک کشورهای دوست و همچنین سازوکار اروپایی بر این مشکلات غلبه کند.

به گزارش ایسنا، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی که در اتریش به سر می‌برد، در نشستی با شخصیت‌ها و نخبگان سیاسی این کشور، مسائل منطقه و روابط ایران و اروپا را بررسی و تحلیل کرد.

در این نشست، رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس، وزیر دفاع و وزیر کشور سابق، بعضی نمایندگان پارلمان اتریش و اروپا و روسای موسسات تحقیقاتی سیاسی و بین‌المللی این کشور حضور داشتند.

پس از بیان نظرات کمال خرازی، شخصیت‌های سیاسی و مطالعاتی فعلی و سابق اتریش به اظهار نظر درباره مسائل سوریه، عراق، یمن و روابط ایران و اروپا و همچنین تاثیرات تحریم‌ها بر اقتصاد ایران و چگونگی مواجهه دولت ایران با این تحولات پرداختند و سوالاتی را مطرح کردند که خرازی به آنها پاسخ داد.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی تصریح کرد که با وجود مشکلات فعلی که عمدتا به جهت تحریم‌های آمریکا به وجود آمده، جامعه ایران به صورت متحد در مقابل فشارهای آمریکا ایستاده است و سعی می‌کند با توجه به منابع و امکانات داخلی و نیز کمک کشورهای دوست و همچنین سازوکار اروپایی بر این مشکلات غلبه کند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: