مهدی چمران:

انتخاب آخوندی چالش جدید پایتخت خواهد بود

کدخبر: 2283899

رییس سابق شورای شهر تهران گفت: اتتخاب آخوندی به عنوان شهردار تهران چالش جدید پایتخت خواهد بود، اینگونه انتخابات سیاسی و حزبی در این دوره از شورای شهر تهران رویه شده است.

مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتخاب عباس آخوندی به عنوان یکی ازگزینه های شهرداری تهران گفت: عباس آخوندی در دوران مسئولیتش در دولت هم نتوانست انتظارات را برآورده کند و شاهد توقف پروژه‌های عمرانی بودیم و وی نتوانست بخش باقیمانده مسکن مهر را به اتمام برساند.

وی ادامه داد: اتتخاب آخوندی به عنوان شهردار تهران چالش جدید پایتخت خواهد بود، این‌گونه انتخابات سیاسی و حزبی در این دوره از شورای شهر تهران رویه شده است.

به اعتقاد چمران فردی باید برای شهرداری تهران انتخاب شود که بتواند آشنایی را به مسائل شهری داشته باشد و در فرصت باقیمانده در این دوره اقداماتی را برای حل مسائل و مشکلات شهروندان انجام دهد.

وی با تاکید بر این که حضور آخوندی در شهرداری تهران لطمات زیادی را به شهر وارد خواهد کرد گفت : اینگونه انتخابات اثرات منفی را به شهر وارد می‌کند به طوری که باید در انتظار تغییرات دیگری در مدیریت شهری در ماه‌های آینده باشیم.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: