طی احکامی ازسوی زارعی

سه معاون سازمان بسیج اساتید منصوب شدند

کدخبر: 2284014

رییس سازمان بسیج اساتید کشور طی احکام جداگانه‌ای معاونین سرمایه انسانی، معاون آموزشی و معاون امور استانها و بازرسی سازمان بسیج اساتید کشور را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مجتبی زارعی رییس سازمان بسیج اساتید کشور طی احکام جداگانه ای محمدحسین ضمیریان را به سمت معاون آموزشی، علی شمس الدینی را به سمت معاون سرمایه انسانی و علی امینی را به سمت معاون امور استانها و بازرسی سازمان بسیج اساتید کشور منصوب کرد.

رییس سازمان بسیج اساتید همچنین از تلاشها و زحمات سید ابراهیم سرپرست‌سادات در سمت معاونت آموزشی و احمد نادری در سمت معاونت سرمایه انسانی این سازمان، تقدیر و ضمن آرزوی موفقیت برای آنها گفت: قطعا از ظرفیت این عزیزان در این سازمان استفاده خواهد شد.

در این احکام، لزوم رعایت اصول مهمّی مانند «نوسازی» و «تحول آفرینی هدفمند و انقلابی» در شناخت وظایف سازمانی، مبنا قرار دادن نگاه مسئله محور، اثربخش و جامعه گرایانه در برنامه ها و فعالیت ها و کاربست تفکر انتقادی و آینده پژوهانه و استفاده از ظرفیت های گرانسنگ جامعه علمی و‌ دانشگاهی و حرکت بر مبنای سند تحول راهبردی سازمان بسیج اساتید مورد تأکید قرار گرفته است.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: