حبیبی: مردم وعده‌های غیرقابل انجام را از مسئولان نمی‌پذیرند

کدخبر: 2284393

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به وظایف احزاب در کشور گفت: مردم وعده‌های غیرقابل انجام را از مسئولان نمی‌پذیرند.

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، در دیدار کارگروه ورزش این حزب اظهار داشت: جای خوشحالی است که جمعی از چهره های شاخص و با تجربه در جمع کارگروه ورزش حضور دارند و با برگزاری جلسات مستمر در ابعاد مختلف تربیت بدنی و ورزش کشور کنکاش می کنند.

وی خاطرنشان کرد: حزب به معنی واقعی آن باید جهت اداره امور کشور و در تمام بخش های مدیریتی برنامه های علمی و پژوهشی قابل قبول ارائه دهد. ما اگر نسبت به عملکردها نقد داریم قطعا باید ابتدا دلایل نقد خود را ارائه، سپس تعریف درستی از آن ارائه دهیم و در نهایت به منظور ترمیم مشکلات برنامه داشته باشیم. امروز مردم نمی پذیرند مسئولین وعده های غیر قابل انجام بدهند.

حبیبی: مردم تهران نباید هزینه اختلافات درونی اصلاح طلبان را بدهند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: امروزه ورزش مقوله ای فراگیر و مهم در جوامع شمرده می شود که با پدیده های دیگر مرتبط و در آنها تاثیرگذار است؛ لذا ما باید ضمن آسیب شناسی و بررسی مشکلات ورزش کشور جهت بهبود امور و پیشرفت و گسترش آن در میان جامعه بیش از پیش تلاش کنیم.

حبیبی در پایان ابراز امیدواری کرد: کارگروه ورزش با بررسی ابعاد مختلف ورزش و تاثیرات آن در جامعه، راهکارهای عملی، قابل حصول و فراگیر ارائه و نسبت به رفع مشکلات حساسیت داشته باشد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: