سرلشکر باقری شهادت سیدنورخدا موسوی، را تسلیت گفت

کدخبر: 2284400

در پی شهادت جانباز سرافراز سیدنورخدا موسوی مرزبان نیروی انتظامی که ۱۰ سال قبل توسط گروهک تروریستی ریگی مجروح و این مدت را در کما بسر می برد ، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن پیام بدین شرح است:

شهادت جانباز سرافراز سیدنورخدا موسوی، مرزبان غیور و سلحشور نیروی انتظامی باردیگر نشان داد پرچم ایثار و شهادت در جغرافیای ایران عزیز همچنان برافراشته و روح حماسه و فداکاری در کالبد جامعه ایمانی و انقلابی ، جاری و ضامن اقتدار و امنیت ملی و پیش روندگی انقلاب اسلامی است.

سیدجانباز شهید ، تربیت یافته مکتبی بود که آوازه ی آن امروز لرزه بر اندام دشمنان قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در جای جای عالم به ویژه تروریست های تکفیری و گروهک های ضد انقلاب و وابسته به شبکه پلید سلطه و صهیونیسم انداخته است و هر روز بر شعاع درخشش عظمت و تاثیر آن بر حیات بشریت و آینده جهان افزوده می شود.

در این هنگامه شورانگیز و شعور آفرین، یاد و نام او که با زندگی آسمانی خود در زمین ، شهید زنده و آیه عزت و همت نیروی انتظامی و دیگر مجاهدان و مرزداران میهن اسلامی به شمار می رفت را گرامی می داریم و برابر صبر و حماسه همسر گرانقدر وی که پرستار و همراه شایسته جانباز شهید بود ، سرتعظیم فرود می آوریم.

اینجانب شهادت جانباز والا مقام و به عرش پیوسته را به خانواده معظم و صبور وی ، مردم انقلابی ، ولایتمدار و شهیدپرور استان لرستان ، آحاد نیروهای مسلح و مدافع انقلاب و سرزمین اسلامی به ویژه فرماندهان و رزمندگان شجاع ناجا،تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه کبریایی برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه و برای بیت شریف و یادگاران آن عزیز اجر و پاداش صابرین مسئلت می کنم.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: