انصارالله خواستار بازگشت طرف‌های یمنی به میز مذاکره و برگزاری انتخابات شد

کدخبر: 2284632

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن خواستار بازگشت به میز مذاکره، تشکیل کمیته آشتی و رفتن پای صندوق‌های رأی شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن تصریح کرد: ما اظهارات وزیر خارجه انگلیس را بررسی می‌کنیم و به صورت مداوم با نماینده سازمان ملل در امور یمن در تماس هستیم.

الحوثی در ادامه افزود، جدیت داشتن برای حل سیاسی، در زمانی که به خاطر محاصره و بمباران ائتلاف متجاوز عربی تحت رهبری عربستان در یمن اوضاع معیشتی و انسانی کشور وخیم شده، امری مطلوب است.

وی همچنین تصریح کرد: ما همانطور که قبلا گفتیم همچنان بر آمادگی‌مان برای برقراری صلح تاکید داریم و از آن استقبال می‌کنیم و تمامی تلاش‌ها در زمینه برقراری صلح که به نفع همگان باشد را ارج می‌نهیم.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن خاطرنشان کرد: خواستار حضور نماینده‌ای از سوی ملت یمن در جلسه آتی شورای امنیت هستیم چرا که تاکنون صدای مخالف اشغالگران شنیده نشده است.

وی همچنین تاکید کرد: طرفی که در شورای امنیت نماینده دارد، یا طرف متجاوز یمن است یا مزدوران آن و حق ملت یمن است که رویکرد مخالف خود با اشغالگری را نشان دهند.

محمد علی الحوثی خواستار بازگشت به میز مذاکره، تشکیل کمیته آشتی و رفتن پای صندوق‌های رأی برای انتخاب رئیس جمهور و نمایندگان پارلمان شد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: