مسابقات كشتی فرنگی قهرمانی زير ۲۳ سال جهان - رومانی

حیدری هم به مدال برنز رسید/پایان کار شاگردان خیرآبادی با ۴ برنز

کدخبر: 2284728

نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار رده‌بندی مسابقات کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان در رومانی به مدال برنز دست یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان نمایندگان کشورمان در اوزان 60، 82 و 97 کیلوگرم در دیدارهای رده بندی برای کسب مدال برنز به مصاف حریفانشان رفتند که علی اکبر حیدری در 97 کیلو با پیروزی در دیدار رده بندی سوم شد.

حیدری در دیدار رده‌بندی با نتیجه 2 بر یک مقابل اورخان نوری‌یف از آذربایجان به برتری رسید و مدال برنز را بر گردن آویخت.

در وزن 97 کیلوگرم علی‌اکبر حیدری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 2 بر یک مجیا کاستلو از هندوراس را شکست داد. وی در دور سوم نیز با نتیجه 5 بر 4 مقابل یوتا نارا از ژاپن به پیروزی رسید و گام به نیمه نهایی گذاشت، اما در این مرحله با نتیجه 3 بریک مغلوب توئه روئک از مجارستان شد و شانس حضور در فینال و کسب مدال طلا را از دست داد.

پیش از این محسن‌نژاد و ابراهیمی با برتری در دیدار رده‌بندی به مدال برنز رسیده بودند. در ۵ وزن اول هم تنها یوسفی در 130 کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شده بود.

* نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 67 کیلوگرم که 27 نفر شرکت کرده‌اند، حسین اسدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نمایشی ضعیف با نتیجه 10 بر 2 مغلوب کوزوب از اوکراین شد که با توجه به شکست حریفش در مرحله بعد از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 72 کیلوگرم علی ارسلان در دور اول با نتیجه 12 بر 4 مغلوب راماز زوئیدزه از گرجستان شد که با توجه به حضور حریفش در فینال باشد به گروه شانس رفت. ارسلان در این مرحله ابتدا به مصاف آرام واردانیان از ازبکستان می‌رود که با نتیجه 6 بر 4 باخت و شانس حضور در دیدار رده‌بندی و کسب مدال برنز را از دست داد. در این وزن 21 نفر حضور دارند.

با این نتیجه شاگردان خیرآبادی موفق شدند در مجموع به 4 مدال برنز برسند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: