معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد:

آمادگی ۱۶۲ سایت برف روبی و ۳سایت پشتیبان مجهز به تجهیزات لازم

کدخبر: 2284730

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی ۱۶۲ سایت برف روبی و ۳سایت پشتیبان مجهز به تجهیزات لازم در مناطق ۲۲گانه شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی یزدانی در جلسه شورای معاونین خدمات شهری مناطق۲۲گانه شهر تهران که با حضور مدیران ارشد حوزه خدمات شهری، معاونین خدمات شهری مناطق و روسای ادارات پسماند شهر تهران برگزار شد، گفت: ۱۶۲سایت برف روبی متناسب با شرایط و وضعیت مناطق با نیروها و تجهیزات لازم در سطح شهر تهران و ۳سایت پشتیبان در مناطق ۲۲،۱۵ و ۱(شمال،جنوب و شمال غرب) برای خدمات رسانی در هنگام بارش احتمالی برف در آماده باش کامل هستند.

یزدانی در ادامه افزود: تمامی سایت های برف روبی به نیروهای کارگری، تجهیزات و ماشین آلات برف روبی مجهز می باشند.

وی افزود: پیش بینی های لازم جهت اقدامات پیشگیرانه در راستای مدیریت بحران های احتمالی و نظارت بر فضاهای آسیب پذیر شهری در هنگام بارش باران و برف صورت گرفته است.

یزدانی در ادامه افزود:همچنین در همین راستا اقدامات لازم جهت هرس درختان و عملیات به زراعی درختان برای جلوگیری از شکسته شدن شاخه درختان در هنگام بارش سنگین برف و جمع آوری سرشاخه درختان انجام تا در این خصوص مشکلی نداشته باشیم.

وی با بیان این که آبیاری مکانیزه و قطره ای باید در تمامی مناطق به شکل جدی دنبال شود، اظهار کرد: همچنین با توجه به شرایط اقلیمی و محیطی تهران از گونه های گیاهی مقاوم و متناسب با شرایط هوایی تهران استفاده می شود.

یزدانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش مدیریت شهری در راستای کاهش حجم زباله های شهر تهران، گفت: درهمین راستا اقدامات خوبی در حال انجام است و مرکز بازیافت و پردازش نخاله‌های ساختمانی و عمرانی با حضور دکتر افشانی شهردار محترم تهران افتتاح گردید.همچنین سرشاخه درختان نیز از این پس به شکل مجزا جمع آوری و از آن استفاده خواهد شد و این اقدامات منجر به کاهش حجم زباله ها در مجموعه آرادکوه خواهد شد.

وی ادامه داد: بدین منظور یکی از برنامه های پیش روی ما استفاده از لاستیک های فرسوده جهت تبدیل به کفپوش و سرعت گیر می باشد که این اقدام نیز منجر به کاهش حجم زباله ها خواهد شد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: