آذری جهرمی در اینستاگرام نوشت:

مطالعه کتاب را در برنامه روزانه خود قرار دهیم

کدخبر: 2284767

در آستانه آغاز هفته کتاب، وزیر ارتباطات با ارسال پستی در اینستاگرام بر لزوم افزایش فرهنگ کتابخوانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرهنگ مطالعه و انس با کتاب، فرهنگی بسیار پسندیده است. انسان از طریق کتاب دانش و اطلاعات خود را افزایش می دهد و همین امر زمینه ساز کاهش جهل و نادانی در او می شود.

در همین رابطه و در آستانه آغاز هفته کتاب، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با ارسال پستی در اینستاگرام بر لزوم افزایش فرهنگ کتابخوانی تاکید کرد. ادامه متن و تصویر ارسالی وی را در اینستاگرام مشاهده می کنید:

" کیست که نداند، ملتی می تواند از سنگلاخ جهل و خرافات عبور کند و به سرمنزل مقصود برسد که با مطالعه و کتاب انس داشته باشد. این روزها در زمانهای کوتاه فراغت از کار، تلاش می کنم از کتاب خوانی عقب نمانم. آخرین کتابی که همین امروز خواندنش را به پایان رساندم، کتاب "کجا ممکن است پیدایش کنم" اثر نویسنده ژاپنی، هاروکی موراکامی، بود. از شما دعوت می کنم در هفته کتاب که از فردا آغاز می شود، فرزندانمان را بیشتر با کتاب های خوب آشنا کنیم و به آنها کتاب هدیه بدهیم تا از #حال_خوش_خواندن لذت ببرند. شما هم اگر علاقه مند بودید، دوستانتان را به این کار دعوت کنید. #هفته_کتاب #کتابگردی طراح پوستر: رضا فراهانی "

ملتی می تواند از جهل و خرافات عبور کند که با کتاب انس داشته باشد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: