در دیدار پارالمپیکی ها با رهبر چه گذشت؟

فرهادی :پس از سخنان مقام معظم رهبری، به خودم افتخار می‌کنم که یک معلولم

کدخبر: 2284866

دارنده مدال نقره بازی های پاراآسیایی والیبال نشسته کشورمان گفت: پس از صحبت های روز گذشته مقام معظم رهبری، اینقدر حس آرامش بالایی به دست آوردیم که خستگی تمرینات و مسابقات از تنمان بیرون رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، نسرین فرهادی، ورزشکار چهارمحال و بختیاری و مدال آور بازی های پاراآسیایی جاکارتا پس از دیدار روز گذشته با رهبر معظم انقلاب گفت: صحبت های مقام معظم رهبری و توجه ویژه ایشان به ورزشکاران جانباز و معلول موجب شد تا برای اولین بار به خودم افتخار کنم که یک معلولم.

دارنده مدال نقره بازی های پاراآسیایی والیبال نشسته کشورمان افزود: پس از صحبت های روز گذشته مقام معظم رهبری، اینقدر حس آرامش بالایی به دست آوردیم که خستگی تمرینات و مسابقات از تنمان بیرون رفت.

نسرین فرهادی با اشاره به نگاه متفاوت و ارزشمند رهبری به ورزشکاران جانباز و معلول اضافه کرد: وقتی ایشان گفتند که شما را مضاعف میبینم و از شما الگو میگیرم زیرا شما ورزشکاران در قله هستید، اعتماد به نفس بالایی برای درخشش در مسابقات پاراالمپیک توکیو به دست آوردم.

فرهادی در ادامه دومین تجربه دیدار خود با رهبر انقلاب افزود: قطعا برای تمام کسانی که این تجربه را ندارند شاید قابل باور نباشد که به عنوان یک خانم چقدر به خودم بالیدم و افتخار کردم که مستقیم با ایشان دیدار کردم و تمامی تلاشم را به کار میبندم تا با پیروزی در رقابت های آتی مجددا این افتخار نصیبم شود.

گفتنی است نسرین فرهادی که بیش از ده سال سابقه عضویت در تیم ملی والیبال نشسته را در پرونده خود دارد در دو دوره حضور پیاپی در بازی های پاراآسیایی دو نشان نقره را به گردن آویخته است.

رضا غلامی :از این پس مشتاق تر از گذشته وارد میدان می‌شویم رضا غلامی دارنده مدال برنز انفرادی و نقره تیمی سومین دوره بازی های پاراآسیایی جاکارتا در خصوص دیدار روز گذشته با رهبر انقلاب اسلامی گفت: دیروز از بهترین روزهای زندگی من بود، احساسی که در این دیدار تجربه کردم هیچگاه تکرار نخواهد شد.

ملی پوش جودو کشورمان ادامه داد: افتخاری که دیروز قسمت ما شد در واقع بزرگترین آرزوی من در زندگی بود که بلاخره محقق شد. وی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب با بیان این جمله که ورزشکاران معلول بهتر از ورزشکاران عادی هستند، ارزش کار مارا بالاتر از دیگر ورزشکاران دانستند چرا که شرایط دشوارتری را پشت سر می‌گذارند. غلامی عنوان کرد: ما برای بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی از این پس لحظه شماری می‌کنیم زیرا انگیزه چند برابری را دریافت کردیم که مارا مشتاق تر از گذشته راهی میدان می‌کند. عاطفه نقوی :دیدار با رهبری نشان از اهمیت ورزشکاران نزد ایشان است

عاطفه نقوی دارنده مدال طلای شطرنج بازی های پارا آسیایی اندونزی درخصوص دیدار روز گذشته با رهبر انقلاب اسلامی گفت: برای نخستین بار به دیدار رهبر کشورم رفتم که یکی از بهترین تجربیات طول زندگی‌ام به حساب می‌آید.

شطرنج باز کم بینای کشورمان تاکید رهبری بر حجاب بانوان ورزشکار را مهمترین رهنمود ایشان دانست و افزود: جمله‌ی ورزش یک ارزش است رهبرمان پرمعنا‌ترین جمله‌ای بود که شنیدم و هیچ گاه از خاطرم نمی‌رود. وی با اشاره به انرژی مثبت جلسه روز گذشته خاطرنشان کرد: در اندونزی هوا بسیار گرم بود و ورزشکاران زن با لباس راحت حضور داشتند اما بانوان ایرانی علاوه بر لباس‌های که برتن داشتن بعضاً از چادر هم به عنوان پوشش استفاده می‌کردند تحمل چنین شرایطی مستلزم هدفی والا و ارزشمند است. نقوی تصریح کرد: آرزو دارم شطرنج نیز وارد مسابقات پارالمپیک شود تا بتوانم در آن رقابت‌ها هم افتخار آفرینی کنم و باری دیگر پرچم کشورمان را در میادین مهم ورزشی به اهتزاز درآورم. انتهای پیام/ک

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: