رییس دانشگاه فردوسی:

نیمی از افتخارآفرینان مسابقات قرآنی دانشجویی را بانوان تشکیل می‌دهند

کدخبر: 2284892

رییس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: ۵۰ درصد افتخارآفرینان در سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور را بانوان تشکیل می‌دهند.

محمد کافی در گفت‌وگو با ایسنا، از آغاز سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی و مذهبی دانشجویان کشور از فردا خبر داد و تصریح کرد: سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور از ۲۵ تا ۲۸ آبان ماه جاری به میزبانی وزارت علوم و دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این جشنواره با حضور ۶۰۰ نفر از دانشجویان سراسر کشور در بخش‌های آوایی، معارفی، پژوهشی، فناوری، ادبی و هنری برگزار خواهد شد.

رییس دانشگاه فردوسی مشهد با اعلام اینکه ۵۰ درصد شرکت کنندگان را پسران شامل می‌شوند، اضافه کرد: امسال ۵۰ درصد از افتخارآفرینان قرآنی کشور را دختران دانشجو تشکیل می‌دهند.

کافی با اشاره به اینکه سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان با مشارکت تمام دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود، تاکید کرد: رایحه دل‌انگیز قرآن هر سال در یکی از دانشگاه‌های کشور طنین‌انداز می‌شود؛ امسال دانشگاه فردوسی افتخار میزبانی جشنواره قرآن را دارد و اطمینان داریم که برکت این جشنواره دانشجویان دین‌پژوه و دین‌مدار کشور را بیمه خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان بزرگترین رویداد فرهنگی و مذهبی کشور است که هر سال به میزبانی یک دانشگاه برگزار می‌شود. انتهای پیام

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: