واکنش سخنگوی شورای شهر تهران به انتصابات افشانی در شهرداری

کدخبر: 2284900

سخنگوی شورای شهر تهران درباره انتصابات دقیقه نودی افشانی در شهرداری تهران واکنش نشان داد و گفت: در این زمینه در یک فرصت مناسب صحبت خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی اعطا در حاشیه برگزاری رونمایی از جلد دوم تهران نگاری در جمع خبرنگاران درباره زمان صدور حکم پیروز حناچی شهردار جدید تهران اظهار کرد: در این زمینه اطلاعات جدیدی به دست نیاورده ایم و امیدواریم هرچه زودتر حکم شهردار منتخب توسط وزارت کشور صادر شود.

وی تصریح کرد: هنوز اطلاعاتی در خصوص فرآیند صدور حکم شهردار جدید تهران نداریم و همچنان منتظر صدور حکم خواهیم بود.

سخنگوی شورای شهر در پاسخ به این پرسش که افشانی شهردار فعلی تهران تا چه زمانی می تواند در این مجموعه به فعالیت خود ادامه دهد گفت: در این خصوص نیز قانون مشخص کرده است و وی باید براساس قانون عمل کند.

اعطا در خصوص انتصابات صورت گرفته در روزهای اخیر توسط شهردار فعلی تهران نیز گفت: در این زمینه پاسخی ندارم و بعدا صحبت خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شورای شهر تهران پیگیری را برای فرآیند تأیید صلاحیت شهردار تهران کرده است یا خیر گفت: در این زمینه حواشی مطرح شده است که اگر بخواهیم به این موارد توجه کنیم باید از هابیل و قابیل شروع کنیم ا ما در نهایت ما منتظر پاسخ دستگاه های ذی ربط در خصوص تأیید صلاحیت حناچی هستیم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: