کشتی آزاد قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان| مشخص شدن حریفان نمایندگان ۵ وزن اول ایران

کدخبر: 2284971

نمایندگان کشورمان در پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج قرعه کشی پنج وزن اول این مسابقات که از ساعت 12 ظهر فردا (جمعه) آغاز می شود، به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم علی رضا سرلک پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف توشیهیرو هاسگاوا از ژاپن می رود. در این وزن 19 نفر حضور دارند.

در وزن 65 کیلوگرم که 24 نفر حضور دارند؛ مرتضی قیاسی در دور نخست به مصاف الیاس ژومایف از قزاقستان می رود و در صورت برتری در دور دوم با برنده دیدار کشتی گیران ارمنستان و رومانی مسابقه می دهد.

در وزن 70 کیلوگرم نیما اشفاقی در دور اول به گورگ میخیان از ارمنستان مسابقه می دهد و در صورت برتری در دور بعد با برنده دیدار کشتی گیران ازبکستان و مجارستان روبرو خواهد شد. در این وزن 25 نفر حضور دارند.

در وزن 79 کیلوگرم که 22 نفر حضور دارند؛ مجتبی اصغری پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف یاماساکی از ژاپن می رود. وی در صورت برتری در دور سوم به برنده دیدار نمایندگان اوکراین و هند روبرو خواهد شد.

در وزن 97 کیلوگرم حسین شهبازی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف سیمونه ایناتونی از ایتالیا می رود و در صورت پیروزی در دور سوم با برنده مسابقه کشتی گیران آلمان و رومانی مصاف می دهد. در این وزن 19 نفر حضور دارند.

مسابقات پنج وزن دوم و پایانی این رقابت ها نیز روز شنبه برگزار می شود.

طبق قوانین اتحادیه جهانی کشتی رقابت ها هر وزن طی دو روز برگزار می شود؛ بطوری که مسابقات تا مشخص شدن فینالیست ها در روز اول انجام و رقابت های شانس مجدد، رده بندی و فینال روز دوم برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: