امید نورافکن: می‌توانم در نیم‌فصل تصمیم خوبی برای آینده‌ام بگیرم/ منصوریان به گردن من حق دارد

کدخبر: 2284976

امید نورافکن، بازیکن تیم فوتبال امید گفت: تا نیم فصل زمان باقیمانده و می‌توانم تصمیم خوبی بگیرم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید نورافکن که برای تماشای دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال برابر ترینیداد و توباگو در ورزشگاه آزادی حضور یافته بود، گفت: برای حمایت از تیم ملی بزرگسالان به ورزشگاه آمدیم. امیدوارم تیم ملی در این بازی پیروز شده و بهترین نتایج را در جام ملت های آسیا کسب کند.

وی در مورد اینکه خیلی زود ورزشگاه را ترک کرد، گفت: برنامه و جلساتی دارم که باید به آن برسم. فردا تمرین تیم امید را در پیش داریم و یک بازی دوستانه با عمان خواهیم داشت که به آماده سازی ما کمک می کند.

بازیکن تیم فوتبال شارلوای بلژیک در خصوص اینکه گفته می شود به دلیل عدم بازی در تیم بلژیکی در نیم فصل جدا خواهد شد، گفت: یکی دو ماه دیگر به نیم فصل و ژانویه باقیمانده و مطمئنا می توانم تصمیم خوبی بگیرم. هنوز چیزی مشخص نیست و اگر شرایط خوب باشد، می مانم.

نورافکن در خصوص بحث بازگشت به استقلال عنوان کرد: اصلا چیز خاصی نبوده است. فقط و فقط می خواهم خوب تمرین کنم تا جای ثابتی در ترکیب شارلوا داشته باشم. شرایط فوتبال اروپا فرق می کند. باید صبر و تلاش کرد تا بازی برسد و تیم های اروپایی بازیکن را ببینند.

وی در واکنش به حضور علیرضا منصوریان در ذوب آهن و شایعه قرار گرفتنش در لیست سرمربی سابقش گفت: علی آقا (منصوریان) به گردن ما حق دارند و امیدوارم در ذوب آهن بهترین نتایج را کسب کرده و همیشه موفق باشند. الان شرایطم فرق می کند و به فکر تمریناتم هستم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: