پیام مشترک وزیر کار و استاندار گلستان در پی درگذشت مدیرعامل و معاون سازمان تامین اجتماعی

کدخبر: 2284981

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار گلستان ضایعه درگذشت مدیرعامل و معاون سازمان تأمین اجتماعی کشور را در جریان سانحه رانندگی حین بازدید از پروژه های محوری استان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار گلستان ضایعه درگذشت مدیرعامل و معاون سازمان تأمین اجتماعی کشور را در جریان سانحه رانندگی حین بازدید از پروژه های محوری استان را تسلیت گفتند.

  • جزئیات درگذشت رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی

متن کامل پیام محمد شریعتمداری و سید مناف هاشمی به شرح زیر است؛

انالله و انا الیه راجعون

سانحه رانندگی هولناکی که عصر امروز 24 آبان در محور کردکوی به گرگان در استان گلستان رخ داد و منجر به ضایعه از دست رفتن دو مدیر توانمند و دو انسان دلسوز به مردم و به میهن عزیز اسلامی مان، آقایان «سیدتقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و «عبدالرحمن تاج الدین» معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی گردید، آنچنان سخت و دردناک بود که هنوز باوری نسبت به درگذشت آنان در فکر و ذهنمان نمی گنجد.

بی شک مردم قدرشناس جمهوری اسلامی ایران خدمات و زحمات بی دریغ این مدیران دلسوز و شیفته خدمت را از یاد نخواهند برد و براستی که مدیران خدوم در قلب پاک ملت جای دارند.

اینجانبان ضمن تقدیر از پیگیری های ریاست محترم جمهوری و معاون اول رئیس جمهور این حادثه دردناک را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران اسلامی و خانواده داغدار این عزیزان تسلیت عرض می نماییم و از درگاه ایزد منان برای آن بزرگواران غفران الهی مسالت داریم.

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

سید مناف هاشمی استاندار گلستان

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: