زمان آبادی: کسانی که شامل ماده ۶۰ نشوند از فدراسیون می‌روند/ تاج قبول کرد بازنشسته شود و بازگشت به کار داشته باشد

کدخبر: 2285017

مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال گفت: وزیر ورزش توانست تاج را  راضی کند که طبق ماده ۶۰ مدیریت قبول کند که بازنشسته شود و بعد برگشت به کار داشته باشد.  

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین زمان آبادی مشاور فرهنگی فدارسیون فوتبال اظهار کرد: ابتدا داورزنی اصرار کرد و وزیر ورزش و جوانان را واسطه قرار داد و بعد یک جلسه مفصلی میان سلطانی فر و صالحی امیری برگزار شد و بالاخره وزیر ورزش توانست تاج را راضی کند که طبق ماده 60 مدیریت قبول کند که بازنشسته شود و بعد برگشت به کار داشته باشد.

او درباره اینکه قانون ماده 60 برای خدمات کشوری نسیت، گفت: مطمئن باشید همه موارد قانونی را در وزارت و ورزش بررسی کردند و بعد اعلام شد که تاج رئیس فدراسیون فوتبال می ماند.

زمان آبادی درباره اینکه اعضای هیئت رئیسه از فدراسیون فوتبال کنار می روند، گفت: این ماده قانونی فقط برای ایثارگران و جانبازان است اگر اعضای هیئت مدیره هم این ماده شاملشان شود می مانند و گرنه از فدراسیون فوتبال می روند.

مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: من نمی دانم فکر نمی کنم غیر از تاج کسی جانباز باشد.

بیشتر بخوانید:

تاج در مورد غیر دولتی بودن فدراسیون فوتبال سند رو کرد اسلامیان: استعفای تاج عادی است؟ عابدینی: درباره قانون منع استفاده از بازنشستگان اطلاعات غلط به ای اف سی دادند پژمان فر: تهدید AFC دخالت در امور داخلی ایران است

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: