جالب‌ترین شیوه رزرو میز در رستوران +عکس

کدخبر: 2285027

با عجیب‌ترین و جالب‌ترین شیوه رزرو میز در رستوران توسط افراد آشنا شوید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، فضای کوچک خانه های آپارتمانی فرصت برگزاری جشن و میهمانی های ساده قدیمی را از افراد گرفته است و این روزها دورهمی های دوستانه و مناسبتی بیشتر در کافه ها و رستوران ها انجام می شود.

در نقاط مختلف دنیا از شیوه ای متداول و تقریبا یکسان برای رزرو میز در رستوران ها و سالن های پذیرایی این چنینی استفاده می شود و آن پرداخت مبلغی ویژه هر منطقه و شهر برای رزرو میز مورد نظر است.

افراد برای برگزاری جشن ها و مراسمات دورهمی و پذیرایی از میهمانان مدنظرشان، به بخش مدیریت رستوران ها مراجعه کرده و برای ساعت و روز مورد نظر خود، تعداد میزهای مورد نیاز را رزرو می کنند.

در موردی عجیب مردم کشور سنگاپور برای رزرو کردن میز برای برگزاری جشن و میهمانی های خود از شیوه ای عجیب و متفاوت و البته بسیار ساده استفاده می کنند. در سنگاپور همین که افراد یک دستمال جیبی را بر روی میز مورد نظر خود قرار دهند، میز برای میهمانان رزرو می شود و دیگر نیازی به قرار دادن تابلو نوشته « رزرو » و یا ارائه مبلغ پیش پرداخت برای رزرو میز نیست.

جالب ترین شیوه رزرو میز در رستوران+ عکس

جالب ترین شیوه رزرو میز در رستوران+ عکس

این شیوه رزرو در کشور سنگاپور نه تنها در رستوران ها و سالن های پذیرایی مورد استفاده است بلکه در مورد سایر اموری که نیاز به رزرو قبلی دارند نیز مورد استفاده واقع می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: