«الیاس حضرتی» رئیس کمیته اصلاح آیین‌نامه شورای عالی اصلاح‌طلبان شد+اسامی اعضای کمیته

کدخبر: 2285296

الیاس حضرتی نائب رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، رئیس کمیته اصلاح آیین‌نامه این شورا شد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، الیاس حضرتی رئیس کمیته اصلاح آیین‌نامه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان شد.

در اولین جلسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان با ترکیب جدید مصوب شده بود که کمیته‌ای برای اصلاح آیین‌نامه و ساختار این شورا تشکیل شود.

بر پایه این خبر، مرتضی مبلغ، مهدی علیخانی، علی باقری، مهدی سالاری، سعید نورمحمدی، ژاله فرامرزیان و الهه کولایی 7 عضو کمیته اصلاح آیین‌نامه و ساختار شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هستند.

به گزارش فارس، شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان متشکل از افراد حقیقی و حقوقی است که در سال 92 به منظور انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شد و محمدرضا عارف از آن زمان تاکنون ریاست این شورا را بر عهده دارند.

برخی از احزاب به دلیل کمرنگ شدن نقششان در تصمیم‌گیری‌ها این شورا را تحریم کرده‌اند.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بر ترکیب و فلسفه وجودی شورای عالی انتقاد دارد و به دنبال راه‌اندازی مرجع تصمیم‌گیر دیگر بنام پارلمان اصلاحات است.

پارلمان اصلاحات را برای نختسین بار محمدعلی نجفی عضو شهردار اسبق تهران و عضو حزب کارگزاران سازندگی پیشنهاد کرده بود و پس از وی از سوی مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری مجددا نقل محافل اصلاح‌طلبان شد.

هم اکنون در شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان 287 حزب و 31 فرد حقیقی عضویت دارند. شورای هماهنگی می‌گوید که قرار بوده تعداد اعضای حقیقی نصف احزاب عضو باشد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: