بازی مقابل نایب قهرمان آسیا انگیزه همه تیم‌ها را بیشتر می‌کند

ربیع‌خواه: انتظار نداشتیم برای ما در این وضعیت بازی بگذارند/ شرایط برای پرسپولیس خوب نیست

کدخبر: 2285379

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چند بازیکن مصدوم و چند ملی‌پوش داریم و اصلاً انتظار نداشتیم سازمان لیگ در این شرایط سخت و حساس برای ما بازی بگذارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پس از پنج روز تعطیلی از دیروز آغاز شد و سرخ‌پوشان خود را آماده بازی مقابل پیکان که یک بازی عقب‌ افتاده از لیگ برتر است برگزار کنند.

محسن ربیع‌خواه در گفت‌ وگو با خبرگزاری فارس در خصوص تمرینات تیم پرسپولیس و شرایط این تیم صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

فارس: بعد از پنج روز تعطیلی تمرینات پرسپولیس از دیروز آغاز شد. شرایط تیم را در آستانه بازی با پیکان چطور می‌بینی؟

بله، بعد از پنج روز تعطیلی تمرینات ما آغاز شد اما به هر حال با کمبودهایی از نظر نفر روبه‌رو هستیم. بازیکنان ملی‌پوش ما در اردوی تیم ملی حضور دارند، خارجی‌ها به کشورشان رفتند و چند بازیکن هم در تیم امید داریم و از طرفی ۲-۳ مصدوم هم داریم و در این شرایط اصلاً نمی‌توان خوب تمرین کرد. ما از نظر نفری خیلی کم هستیم و از طرفی فشار زیادی در این مدت روی بازیکنان بوده و محرومیت از نقل و انتقالات هم باعث شده برخی بازیکنان فشار بیشتری تحمل کرده و بازی‌های زیادی انجام دادند تا به نوعی جور این بی‌نظمی‌ها را بکشند. فشار بازی‌ها به حدی بود که تیمی که مصدوم نمی‌داد الان چند بازیکن مصدوم دارد و خود من هم بعد از چند ماه تازه شرایط بازی پیدا کردم. حالا در این شرایط سخت و دشوار برای ما بازی گذاشتند و در این وضعیت باید یک بازی سنگین انجام دهیم و این در شرایطی است که ما وضعیت بحرانی داریم. در تمرین دیروز آنقدر بازیکن کم داشتیم که یکی از بچه‌های کادر ماساژ درون دروازه ایستاد. ما در این شرایط اصلاً انتظار نداشتیم که بازی بگذارند.

فارس: در این شرایط حساس و بحرانی و با فشار بیش از اندازه بازی‌ها نگران نیستید که باز هم مصدوم بدهید؟

شرایط ما اصلاً خوب نیست. بازیکنی مثل محمد انصاری در این ۳-۴ سال فشار زیادی تحمل کرد و محرومیت از پنجره نقل و انتقالات باعث شد تا برخی از بازیکنان بیش از اندازه بازی کنند. درست است که مصدومیت شاید برای هر بازیکنی به وجود بیاید اما ما انتظار داشتیم که با نظم بهتری برای ما بازی بگذارند. ما انتظار داشتیم که شرایط پرسپولیس را درک کنند چرا که ما نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بودیم و تا آخرین مرحله پیش رفتیم و در این وضعیت تنها خواسته و انتظار ما این بود که شرایط ما را درک کنند و در وضعیت بهتری برای ما بازی بگذارند.

فارس: برانکو در گفت‌وگویی که با خبرگزاری فارس داشت اعلام کرد که شاید تیم زیر ۱۷ سال را به زمین بفرستد و این نشان می‌دهد دست پرسپولیس برای بازی با پیکان چقدر بسته است.

واقعاً همین‌طور است ما چند بازیکن در تیم ملی بزرگسالان، تیم امید و تیم ملی عراق داریم و انتظار داشتیم در این شرایط که از لیگ قهرمانان آسیا برگشتیم با نظم و برنامه‌ریزی بهتری برای ما بازی بگذارند. حتی می‌شد بعد از بازی‌های تیم ملی بازی‌های عقب‌ افتاده ما را انجام دهند اما متأسفانه با ما همکاری نشد و این مسئله کار را برای ما بدتر کرده است.

فارس: قهرمان نشدن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باعث تضعیف روحیه بازیکنان نمی‌شود؟

اصلاً این‌طور نیست و ما دچار افت روحی و فنی نمی‌شویم. با بضاعتی که داشتیم در آسیا نتیجه فوق‌ العاده ‌ای گرفتیم. شما وضعیت و بضاعت ما را با رقبا در نظر بگیرید تا متوجه شوید چه کار بزرگی کردیم. هواداران همه این مسائل را می‌دانند و از ما حمایت زیادی کردند که این مسئله نشان می‌دهد از ما راضی هستند و همه دیدند که آنها بعد از نایب قهرمانی ما در آسیا به تشویق مربیان و بازیکنان پرداختند.

فارس: دو روز دیگر باید با پیکان بازی کنید. شرایط تیم برای این بازی مناسب است؟

قبل از هر چیز باید بگویم که پایان تیم خیلی خوبی است و در این چند سال ثبات خوبی داشته و آقای مجید جلالی در این تیم نتایج خوبی هم گرفته است. ما شرایط خوبی نداریم اما تیم پیکان تیم خیلی خوب و با قدرتی است که قطعاً با انگیزه مضاعف به مصاف ما می‌آیند تا خودشان را نشان دهند. چرا که بازی مقابل نایب قهرمان آسیا انگیزه هر تیمی را بالا می‌برد.

فارس: این احتمال وجود دارد که مقابل پیکان بعد از مدت‌ها در ترکیب ثابت باشی. برای فیکس بازی کردن آماده‌ای؟

من همه تلاشم را می‌کنم تا مربیان، همبازی‌ها و هواداران از من راضی باشند. در مدتی که مصدوم بودم تا زمانی که توانستم به عنوان بازیکن نیمکت‌نشین در لیست تیم قرار بگیرم تلاش زیادی کردم و بعد از این هم هر روز تلاش خواهم کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

فارس: منتقدان پرسپولیس از حمالت‌های دولتی از این تیم انتقاد می‌کنند. آیا واقعاً حمایت‌های دولتی از پرسپولیس انجام شد؟

من بازیکن فوتبال هستم و درباره این مسائل صحبت نمی‌کنم اما فقط این را بگویم که بیشترین حمایت از سوی هواداران ما انجام شد و آنها بودند که در سخت‌ ترین شرایط از ما حمایت کردند. ما از دو پنجره نقل و انتقالات محروم بودیم اما هواداران کم نگذاشتند و این موضوع باعث شد که انگیزه بیشتری پیدا کنیم و حامی اصلی ما هواداران بودند.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: