در ششمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران صورت گرفت

تبیین صنعت پوشاک به عنوان یکی از صنایع راهبردی کشور

کدخبر: 2285570

تبیین صنعت پوشاک به عنوان یکی از صنایع راهبردی کشور، بررسی مهمترین مسائل و مشکلات تولید کنندگان صنعت پوشاک از جمله مشکلات تولید، قوانین و مقررات، در ششمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران بررسی می‌شود.

به گزارش گروه زنان و جوانان خبرگزاری فارس، ششمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران (ایران مد) که از ۱۱ الی ۱۴ آذرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود، برنامه های خود را به شرح ذیل اعلام کرد:

با توجه به اهمیت صنعت پوشاک در توسعه ملی، اشتغالزایی، فرهنگ سازی موثر درجهت مصرف کالای ایرانی وطرح مسائل و مشکلات تولید کنندگان صنایع پوشاک، همایشی سراسری در روز اول نمایشگاه (یازدهم آذرماه) در سالن خلیج فارس در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

تبیین صنعت پوشاک به عنوان یکی از صنایع راهبردی کشور، بررسی مهمترین مسائل و مشکلات تولید کنندگان صنعت پوشاک از جمله مشکلات تولید، قوانین و مقررات، قاچاق و واردات بی رویه، صادرات و بهبود زنجیره ارزش از جمله محورهای برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران (ایران مد) به شمار می آید.

همچنین در ایام برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران (ایران مد) کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی متعددی نیز با عناوین مختلف برگزار می شود.

این گزارش می افزاید، مخاطبان اصلی این کارگاه های آموزشی و نشست‌های تخصصی، تولید‌کنندگان و طراحان داخلی و خارجی‌، اساتید و دانشجویان مختلف و مرتبط با حوزه پوشاک از دانشگاه های سراسر کشور هستند.

در این نمایشگاه، بازیگران مختلف زنجیره پوشاک کشور، اعم از فروشگاه داران، بنکداران، تولید کنندگان پوشاک، تولیدکنندگان پارچه، نخ و ملحقات پوشاک، ماشین آلات و قطعات، حضور دارند و از نزدیک با یکدیگر تعامل خواهند کرد.

این نمایشگاه با حمایت کارگروه ساماندهی مد ولباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت اتحادیه صنایع پوشاک ایران، اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران، اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک تهران و بنیاد ملی مد و لباس ایران در تاریخ 11الی ۱۴آذرماه سال جاری با حضور تولید کنندگان معتبر داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: