بخشنامه بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری‌ها ابلاغ شد

کدخبر: 2285651

مديركل برنامه ريزی و بودجه سازمان شهرداری‌ها و دهياری‌های کشور از ابلاغ بخشنامه بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری‌ها برای اجرا در شهرداری‌های سراسر كشور به معاونين هماهنگی امور عمرانی استانداری‌ها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، علی اکبر اسدی مدیرکل برنامه ریزی و بودجه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: در اجرای مفاد ماده (۲۵) آیین نامه مالی شهرداری‌ها و وظایف محوله به وزارت کشور، پس از جلسات متعدد کارشناسی با جمعی از مدیران کل امور شهری و شوراهای استانداری، شهرداران و معاونین برنامه‌ریزی شهرداری‌های کشور و سایر کارشناسان مرتبط با موضوع، بخشنامه بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری‌ها نهایی و برای اجرا در شهرداری‌های سراسر کشور ابلاغ شد.

وی افزود: در این بخشنامه علاوه بر موضوعات اساسی و قوانین مرتبط، ضوابط جدیدی در خصوص نحوه هزینه‌کرد اعتبارات اختصاصی، ترتیبات دریافت تسهیلات وام، پرداخت بدهی‌های قطعی شده سنواتی شهرداری، بودجه سازمان‌های وابسته و شرکت‌های تابعه و همچنین رعایت مفاد دستورالعمل‌های خزانه داری و کمیته تخصیص اعتبار در شهرداری مورد توجه قرار گرفته است.

اسدی اضافه کرد: شهرداری‌های سراسر کشور موظف هستند بودجه سال ۱۳۹۸ خود را طبق بخشنامه ابلاغی و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه تنظیم و برای تصویب به شوراهای اسلامی شهر ارائه کنند.

متن بخشنامه

انتهاای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: