فوتبال جهان| رومانیولی رباط پاره کرد/ بحران مصدومیت میلان شدت یافت

کدخبر: 2285714

فوتبال جهان – با خانه‌نشینی یکی دیگر از بازیکنان میلان، دست سرمربی این تیم بیش از پیش بسته شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آلسیو رومانیولی، مدافع تیم فوتبال میلان از ناحیه سابق پا دچار پارگی رباط شده است و به همین دلیل انتظار می رود که او چهار هفته خانه نشین باشد.

رومانیولی که جزو بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی ایتالیا بود، روز گذشته (جمعه) در تمرینات آتزوری دچار این مصدومیت شد و به این ترتیب نه تنها بازی لاجوردی پوشان و پرتغال را در لیگ ملت های اروپا از دست داد، بلکه در بازی های هفته های پیشِ روی تیم فوتبال میلان هم غایب خواهد بود.

فدراسیون فوتبال ایتالیا مصدومیت رومانیولی را تأیید کرده است، مصدومیتی که طبق اعلام شبکه اسکای اسپورت ایتالیا نزدیک به چهار هفته او را خانه نشین خواهد کرد.

مصدومیت مدافع سابق رم مشابه مصدومیتی است که برای هم تیمی او لوکاس بیگلیا رخ داد، اما مصدومیت بازیکن آرژانتینی روسونری شدیدتر است و او تا ماه مارس قادر به بازگشت به میادین نیست.

جنارو گتوسو، سرمربی میلان علاوه بر این دو نفر، بازیکنان دیگری مانند متئو موساکیو، جاکو بوناونتورا و ماتیا کالدارا را هم در اختیار ندارد. همه این بازیکنان به دلیل مصدومیت های شدید برای مدتی طولانی خانه نشین خواهند بود. در همین حال روسونری تا دو هفته آینده نمی تواند روی کمک سرشناس ترین بازیکنش گونسالو ایگواین حساب کند. او در بازی قبلی میلان مقابل یوونتوس اخراج و به خاطر پرخاش به داور یک جلسه به محرومیتش اضافه شد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: