رمز موفقیت برنامه‌های دولت ورود به عنوان خدمتگزار مردم است

کدخبر: 2285727

وزیر اسبق پست، تلگراف و تلفن رمز موفقیت اقدامات و برنامه‌های دولت را ورود به عنوان خدمتگزار مردم دانست و گفت: پست در شرایط کنونی نیز می‌تواند به شدت هزینه‌های مردم و کشور را پایین بیاورد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات باشگاه خبرنگاران پویا؛ سیدمحمد غرضی در جلسه تهیه و تدوین تاریخ شفاهی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه اگر به مردم ایران به عنوان کسی نگاه کنید که می خواهید به او زندگی یاد دهید، حتما باخته اید، گفت: وقتی مردم قبول کردند که انقلاب کنند و وارد جنگ شوند، کشور با موفقیت روبرو شد چرا که اگر پیش روی مردم به عنوان خدمتگزار وارد شوید همه چیز تولید و ایجاد می شود. وزیر اسبق پست، تلگراف و تلفن افزود: تاریخ نشان داده است هر تکنولوژی که به مردم ایران رسید به محضی که منافع حیاتی آن را متوجه شدند، سریع تر از مردم دیگر کشورها آن را جذب و بهره برداری کردند. وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای بهره برداری از کدپستی، ابراز کرد: 10 سال تمام تلاش کردیم تا کدپستی به همراه کد ملی بر روی کارت شناسایی بیاید که به محض ایجاد آن روستاییان به آن پیوستند زیرا با آن هویت پیدا کرده بودند. غرضی با بیان اینکه اکنون نیز تحرکات پست می تواند هزینه های مردم و کشور را به شدت پایین بیاورد، تصریح کرد: باید با عنوان خدمتگزار مردم وارد شوید که در غیر اینصورت همه چیز از شما گرفته می شود. انتهای پیام/

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: