مهمترین عناوین اقتصادی ۲۶ آبان ماه؛

جزئیات تغییرات قیمت خُرده‌فروشی مواد خوراکی/میزان افزایش حقوق سال ۹۸ بیشتر از امسال خواهد بود

کدخبر: 2285767

خروج سامانه بارشی از کشور،کاهش قیمت زعفران و یارانه نقدی امشب واریز می شود،از مهمترین اخبار اقتصادی امروز است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین عناوین اخبار اقتصادی امروز (شنبه 26 آبان ماه) به شرح ذیل است:

قیمت خُرده فروشی ۹ گروه موادخوراکی افزایش یافت بر اساس اعلام بانک مرکزی از نتایج گزارش متوسط قیمت خُرده فروشی برخی از مواد خوراکی در هفته منتهی به هجدهم آبان ماه؛ قیمت ۹ گروه نسبت به هفته قبل از آن افزایش و یک گروه کاهش یافت.

گلایه حجتی از سنگ اندازی در پرداخت وام اشتغال روستایی وزیر جهاد کشاورزی، گفت: روستاییان برای دریافت وام اشتغال روستایی پشت درهای بسته مانده اند.

روند کاهش قیمت طلا و سکه ادامه دار شد/ سکه طرح قدیم ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان +جدول رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران، گفت: روند کاهشی قیمت طلا و سکه ادامه دار شد.

کاهش ۲۰ درصدی طلای سرخ در بازار/حداقل و حداکثر نرخ زعفران اعلام شد عضو شورای ملی زعفران از کاهش ۲۰ درصدی نرخ طلای سرخ در بازار خبر داد.

جزئیات تغییرات قیمت خُرده فروشی مواد خوراکی/میزان افزایش حقوق سال ۹۸ بیشتر از امسال خواهد بود

خروج سامانه بارشی از کشور/آسمان تهران صاف تا کمی ابری است کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده جوی آرام همراه با آسمانی صاف برای اغلب مناطق کشور پیش بینی می شود.

افزایش حقوق سال ۹۸ بیشتر از سال ۹۷ خواهد بود رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: میزان افزایش حقوق سال ۹۸ کارمندان دولت، به طور قطع بیشتر از سال ۹۷ خواهد بود که پس از تصویب در هیئت وزیران، اعلام می شود.

جزئیات تغییرات قیمت خُرده فروشی مواد خوراکی/میزان افزایش حقوق سال ۹۸ بیشتر از امسال خواهد بود

نگاهی جدی تر به انعقاد پیمان های دوجانبه پولی/سوئیفت تنها یک پیام رسان بین المللی بود قطع اتصال سوئیفت با بانک های ایرانی وجود قرارداد هایی را برای ایران پررنگ تر می کند که اجرای آن در کشور های دیگر نتیجه خوبی داشته است که آن هم پیمان های دو جانبه پولی است.

با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد/ ثبات بازار ارز ادامه خواهد یافت رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: آمریکاییها فکر کردند با تحریم می توانند کاری کنند که ما مجددا مذاکره کنیم.

نود و سومین مرحله یارانه نقدی امشب واریز می شود نود و سومین مرحله از پرداخت یارانه نقدی مربوط به آبان ماه ۹۷ امشب ۲۶ آبان ماه واریز خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: