درد دارم اما هر طور شده بازی می‌کنم

عالیشاه:با یک سوم موجودی به مصاف پیکان می‌رویم/ پرسپولیس در آسیا افتخار ایران شد

کدخبر: 2286013

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اصلاً وضعیت خوبی نداریم و فردا با یک سوم پتانسیل و موجودی خودمان به مصاف تیم پیکان خواهیم رفت.

امید عالیشاه در گفت‌ وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص دیدار فردای تیم پرسپولیس مقابل پیکان، کمبود بازیکن سرخ‌پوشان برای بازی فردا و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

فارس:‌ با همه حاشیه‌های به وجود آمده فردا باید به مصاف پیکان بروید.

از نظر بازیکن شرایط خوبی نداریم چرا که سه بازیکن در اردوهای تیم ملی ایران و عراق، دو بازیکن مصدوم و یک بازیکن در اردوی تیم ملی امید داریم. خود من هم هنوز در پایم درد احساس می‌کنم و با این شرایط باید این بازی حساس را انجام دهیم.

فارس: با این شرایط فکر می‌کنی بتوانید نتیجه لازم را مقابل پیکان بگیرید؟

نمی‌توان چیزی گفت اما فعلاً امیدوارم که فردا بتوانیم ۱۱ بازیکن را به زمین بفرستیم.

فارس: وضعیت مصدومیتت به کجا رسید؟

از ناحیه مچ پا هنوز ورم و درد دارم اما در این چند روز خیلی جدی و محکم و بدون توجه به درد در پایم کار می‌کنم تا هر طور شده بتوانم در بازی فردا به میدان بروم چرا که از نظر بازیکن در وضعیت خوبی نیستیم و هر طور شده باید به میدان برویم.

فارس: برانکو حتی گفته بود که با تیم زیر ۱۷ ساله‌ها به مصاف تیم پیکان می‌رود!

به هر حال برانکو هم از این شرایط ناراحت و گله‌مند است و وقتی می‌بیند که با دست خالی باید به مصاف رقبا برود او هم ناراحت و گله‌مند می‌شود. او با همین نداری‌ها به فینال آسیا رسیدیم و انتظار داشتیم که توافق و تفاهم خوبی برای بازی‌های پرسپولیس صورت بگیرد. ما نمی‌خواهیم به ما کمک کنند بلکه به ما ضرر و ضربه هم نزنند.

فارس: برانکو امروز در کنفرانس خبری‌اش عنوان کرد که شاید گناه کردیم که به فینال آسیا رفتیم و این موضوع باعث ناراحتی سرمربی پرسپولیس شده است.

به هر حال ما انتظار داشتیم یک توافقی برای انجام بازی صورت بگیرد. چرا که پرسپولیس به عنوان افتخار ایران به فینال آسیا رفته بود و انتظار داشتیم که برای انجام بازی‌های عقب‌ افتاده یک برنامه‌ریزی بهتر صورت بگیرد. بدون تعصب و اینکه بگویم بازیکن پرسپولیس هستم باید بگویم که هر تیم دیگری به فینال آسیا رفته بود باید به آن کمک می‌شد چون نماینده ایران است و نباید به تیم‌ها ضربه زد. سلامتی بازیکنان از هر چیزی مهم‌تر است و دیدید ما محمد انصاری و حسین ماهینی را به دلیل همین فشار بازی‌ها از دست دادیم و نباید اجازه دهیم بازیکنان دیگر آسیب ببینند چرا که حفظ سلامتی بازیکنان از هر چیزی واجب‌تر و مهم‌تر است. ما فردا با یک سوم موجودی خودمان باید با پیکان بازی کنیم و این درست نیست که ما در این وضعیت به میدان برویم. امیدوار بودیم که این بازی لغو شود چون واقعاً‌ شرایط خوبی نداریم. اگر شما ببینید تمرینات ما در چه وضعیتی با چه تعداد بازیکنانی انجام می‌شود حتما حق را به ما می‌دادید. می‌توانستند بازی با پیکان را بعد از بازگشت ملی‌پوشان ما انجام دهند چرا که ما بازیکن به اندازه کافی نداریم.

فارس: جام قهرمانی در سوپرجام هم که خیلی بی‌سروصدا به پرسپولیس داده شد. نظرت در خصوص این موضوع چیست؟

به نظر من بهتر بود که یک هماهنگی خوبی در این زمینه انجام می‌شد و تدبیری می‌اندیشیدند که در شرایط بهتری جام را به ما می‌دادند. اما در کل امیدوارم شرایطی رقم بخورد که هواداران پرسپولیس خوشحال شوند.

فارس: لیگ قهرمانان آسیا هم تمام شد و حالا تیم‌ها با نگاه نایب قهرمان آسیا به مصاف پرسپولیس می‌آیند.

این شرایط برای الان نیست و همیشه همه تیم‌ها با انگیزه مضاعف پرسپولیس و حتی استقلال می‌آیند. ما هر کاری کردیم برای شادی هواداران بود و می‌دانیم که الان همه تیم‌ها با قدرت بیشتری مقابل ما بازی خواهند کرد. امیدوارم اتفاقی رخ ندهد که هواداران ما ناراحت شوند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: