رئیس دانشکده الهیات دانشگاه سلیمانیه اقلیم کردستان عراق:

حقوق بشری که آمریکا ادعای آن را دارد، شعاری بیش نیست

کدخبر: 2286126

رئیس دانشکده الهیات دانشگاه سلیمانیه اقلیم کردستان عراق گفت: حقوق بشری که آمریکا ادعای آن را دارد شعاری بیش نیست و همه این شعارها برای از بین بردن ثروت‌ کشورهای نفت خیز خاورمیانه است.

به گزارش ایسنا، شمال عبدالمحمد در همایش حقوق بشر آمریکایی که امروز در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این کنگره در حالی که جنگی نابرابر از طرف آمریکا و هم‌دستانش ملت‌های مسلمان منطقه را در برگرفته است کاری بسیار ازشمند است.

وی افزود: حقوق بشری که آمریکا ادعای آن را دارد شعاری بیش نیست و همه این شعارها برای از بین بردن ثروت‌ کشورهای نفت خیز خاورمیانه است.

رئیس دانشکده الهیات دانشگاه سلیمانیه عراق با اشاره به اینکه هر کس با این مستکبران همراه نباشد درصدد از بین بردن وی برمی‌آیند، عنوان کرد: آمریکا و هم پیمانانش بیشتر از ۱۰۰ سال است که این بازی را راه انداخته‌اند و ملت‌های اسلامی را محدود کرده‌اند.

وی با بیان اینکه جای بسی تعجب است که این نیرنگ‌ها هنوز برای برخی از کشورهای منطقه آشکار نشده است، تصریح کرد: آمریکا خودش ناقض حقوق بشر است و جنگ و قتل عام مردم بیگناه کشورهای افغانستان و عراق، تعرض به مرزهای کشورهای اسلامی، بمباران شیمیایی هیروشیما و ناکازاکی و حلبچه عراق خود گواه بر این مدعاست.

عبدالمحمد در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: خداوند در آیات قرآن کریم مقام و جایگاه انسان‌ها را تکریم کرده و این بزرگترین نشانه بزرگی و کرامت انسانیت است.

وی یادآور شد: در قوانین اسلامی همه حقوق رعایت شده است و ما باید به سمت آموزه های دینی و قرآنی گام برداریم.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: