احمدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

افتتاح بیمارستان امام خمینی(ره) و راه آهن مراغه_ارومیه در دستور کار سفر استانی رئیس جمهور

کدخبر: 2286262

معاون هماهنگی و پیگیری امور استان‌های دفتر رئیس‌جمهور توضیحاتی درباره سفر‌های استانی رئیس جمهور به آذربایجان غربی ارائه کرد.

علی اصغر احمدی، معاون هماهنگی و پیگیری امور استان های دفتر رییس جمهور در گفت وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، با اشاره به سفر استانی امروز رئیس جمهور به استان آذربایجان غربی، اظهار کرد: در آستانه ولادت رسول گرامی اسلام (ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت رئیس جمهور امروز وارد شهرستان خوی می شود.

وی افزود: رئیس جمهور بلافاصله پس از ورود به شهرستان خوی برای دیدار با مردم در استادیوم شهید چمران حاضر خواهد شد، روحانی همچنین بعد از سخنرانی در جمع مردم این شهرستان قرار است بیمارستان امام خمینی(ره) را افتتاح کند.

معاون هماهنگی و پیگیری امور استان های دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: روحانی بعد از حضور در شهرستان خوی به ارومیه می رود و بعد از ظهر هم پروژه ایستگاه راه آهن شهرستان از مراغه تا ارومیه از سوی او افتتاح می شود، حضور در جلسه نخبگان با ماهیت توسعه برای استان از دیگر برنامه کاری رئیس جمهور است.

وی با بیان اینکه این دومین سفر استانی رئیس جمهور به آذربایجان غربی است، گفت: حضور در جلسه شورای اداری، برگزاری نشست خبری از دیگر برنامه های استانی روحانی خواهد بود.

احمدی در واکنش کم توجهی رئیس جمهور نسبت به سفرهای استانی خاطرنشان کرد: این حرف درستی نیست، چراکه این هفتمین سفر استانی رئیس جمهور است که در دولت دوازدهم صورت گرفت، ضمن اینکه روحانی برای افتتاح برخی از پرورژه ها هم به استان ها سفر می کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: