برنامه کرسی‌های تلاوت نفحات‌ در هفته وحدت

کدخبر: 2286516

کرسی‌های نفحات‌القرآن در آستانه ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) در برخی از مساجد تهران و خارج از کشور برگزار می‌شود.

در آستانه ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و هفته وحدت، کرسی های نفحات القرآن در مساجد و حسینیه ها برگزار می شود.

اسامی محل های برگزاری کرسی ها بدین شرح است:

کرسی تلاوت 294 نفحات القرآن دوشنبه 28 آبان ماه با تلاوت سیدمحمد حسینی پور، قاری بین المللی کشورمان و با بیان تفسیر آیات توسط محمود نوروزی در مسجد خلیل الله واقع در نارمک، خیابان شهید مدنی، روبروی مترو جانبازان بعد از اذان مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

کرسی 295 نفحات القرآن سه شنبه 29 آبان ماه با تلاوت مسعود سیاف زاده قاری ممتاز کشورمان در مسجد امام حسین (ع) واقع در خیابان شریعتی، خیابان زرگنده برگزار خواهد شد.

در ادامه این کرسی ها، کرسی 296 نفحات القرآن دوشنبه 3 آذر ماه هم زمان با شب میلاد رسول گرامی اسلام (ص) و امام صادق (ع) از اذان مغرب و عشا با تلاوت جعفر فردی قاری بین المللی و ممتاز کشورمان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) واقع در نعمت آباد، خ نور کوچه 23 برگزار خواهد شد.

کرسی 297 نفحات القرآن، یکشنبه 4 آذرماه پس از نماز مغرب عشاء با تلاوت شهاد زمانی و محمدرضا حاتمی در مسجد النبی(ص) واقع در میدان هفت حوض برگزار می شود.

همچنین کرسی تلاوت 298 نفحات القرآن 4 آذر ماه در موسسه امام سجاد (ع) واقع در سیدنی استرالیا با تلاوت 5 قاری، مصطفی طاهری، عبدالقادر علیزاده، تقی سعدی، مصطفی العشی و دکتر مرتضی صابری برگزار می شود.

پخش زنده کرسی ها از طریق صفحه اینستاگرام nafahat.video@ و برنامه لحظه نگار انجام می شود و قرآن دوستان می توانند با مراجعه به این دو برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره مند شوند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: