فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اظهار بی‌اطلاعی ظریف از اقدام «نصیری‌احمدآبادی» برای درخواست تابعیت/ ورود کمیسیون امنیت ملی به این موضوع

کدخبر: 2286725

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: موضوع ممنوع الخروجی و درخواست تابعیت از رئیس بخش مبارزه با پولشویی وزارت اقتصاد را از دستگاه های مختلف پیگیری می کنیم تا ببینیم چه میزان جدی است.

حشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، با اشاره به موضوع ممنوع الخروج شدن میثم نصیری احمدآبادی رئیس بخش مبارزه با پولشویی وزارت اقتصاد و دارایی، گفت: بنده درباره این موضوع با ظریف وزیر امور خارجه صحبت کردم اما او اظهار بی اطلاعی کرد.

وی افزود: ظریف بیان کرد که این مسئله را از طریق مسئول یکی از نهادها شنیده و مربوط به دو ماه پیش است و در جریان جزئیات آن قرار نداشت.

فلاحت پیشه تاکید کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بحث درخواست تابعیت نصیری و ممنوع الخروج شدن وی را از طریق دستگاه های مختلف پیگیری خواهد کرد تا از جدی بودن این این موضوع مطلع شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دو تابعیتی ها نمی تواند در کشور ما مدیر شوند، اظهار کرد: دو تابعیتی بودن جرم نیست و ایرانی های دو تابعیتی می توانند آزادانه در کشور رفت و آمد داشته باشند اما بحث نصیری از این موضوع جدا است و باید ابتدا از دستگاه های مختلف پیگیری شده تا بتوانیم اظهارنظر رسمی داشته باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: