معاون توسعه منابع استانداری تهران مطرح کرد

حضور کشورهای مختلف در نمایشگاه‌های عرصه توان‌مندی‌ها/ اعزام بازاریابان داخلی به خارج از کشور

کدخبر: 2286754

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: پذیرش ۱۶ هیئت اقتصادی و تجاری از کشورهای مختلف برای حضور در نمایشگاه‌های عرصه توان‌مندی‌ها در گروه کالایی ساختمان و مواد غذایی،سرمایه گذاری و انتقال تکنولوژی از اقدامات اثرگذار انجام شده در استان تهران است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد امامی امین در خصوص اقدامات و عملکرد معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران از ابتدای سال تاکنون گفت: در حوزه برنامه ریزی،نوسازی و تحول اداری تابستان امسال با تصمیمات اتخاذ شده شاهد صرفه جویی ۴۰۰ مگاواتی در مصرف برق بودیم و همچنین مصرف آب در وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشت.

وی افزود: استقرار میز خدمت حضوری در واحدهای استانداری و بخش ها و دستگاه های تابعه استانداری اقدامی است که در جهت پاسخگویی و ارائه خدمت به مراجعان انجام شده است.

امامی امین به اقدامات اقتصادی در سطح استان از طریق معاونت امور اقتصادی استانداری تهران نیز اشاره کرد و گفت: پذیرش ۱۶ هیئت اقتصادی و تجاری از کشورهای عمان،هنگ کنگ ،عراق،قطر،تایوان،کره جنوبی،لبنان،قزاقستان،کویت،پاکستان،چین،اردن و افغانستان در گروه کالایی ساختمان و مواد غذایی،سرمایه گذاری و انتقال تکنولوژی یا تمرکز بر توسعه صادرات غیرنفتی و توجه به بخش خصوصی در استان تهران محقق شد.

معاون امور اقتصادی استانداری تهران با بیان اینکه اعزام هیئت های بازاریابی و تجاری به خارج از کشور در راستای توسعه اقتصادی در استان انجام شده است تاکید کرد: حضور تولید کنندگان در نمایشگاه های صنعت ساختمان در بلژیک،چاپ و بسته بندی در بروکسل و نمایشگاه طلا و جواهرات در هنگ کنگ به منظور توجه به بخش خصوصی و ایجاد شرایط عرضه محصولات تولیدی و آشنایی با تکنولوژی روز تولید در دنیا در استان تهران انجام شده است.

وی افزود: حضور در نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در ساحل عاج، نمایشگاه صنعت و موتورشو در باکو،نمایشگاه ایران- اکسپو ،نمایشگاه توانمندی های ایران در روسیه- جمهوری داغستان و میزبانی از استاندار ایالت صوفیا در بلغارستان از جمله اقداماتی است که در راستای توسعه اقتصادی صادرات غیرنفتی در استان تهران در دستور کار قرار گرفته است.

امامی امین در بخش دیگری از گفت و گو به اقدامات معاونت اقتصادی استانداری در بخش تنظیم بازار و کنترل قیمت کالاهای اساسی در زمان بروز نوسانات قیمت اشاره کرد و گفت : نظارت بر تنظیم بازار در ایام خاص همچون ماه مبارک رمضان،توزیع نذورات ماه محرم،نمایشگاه های فروش پاییزه،و فروش اصناف ، برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در ایام نوروز به مدت ۱۰ روز،ذخیره سازی کالاهای اساسی و استراتژیک از اقدامات دیگری است که در جهت حفظ آرامش بازار انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: