دهقان در گفت‌وگو با فارس:

طرح ارسال گزارش‌های نظارتی مجلس به قوه قضاییه مصوبه‌ای در پی نداشت

کدخبر: 2286782

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: طرح ارسال گزارش‌های نظارتی مجلس به قوه قضاییه با وجود بحث و بررسی فراوان در کمیسیون قضایی مصوبه‌ای در پی نداشت و به کمیته تخصصی ارسال شد.

محمد دهقان نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌ وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح ارسال گزارش‌های نظارتی مجلس به قوه قضاییه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که با وجود بررسی این موضوع در مرکز پژوهش‌های مجلس و کمیته تخصصی کمیسیون باز هم این طرح در کمیسیون به تصویب نرسید و مجدد به کمیته تخصصی ارسال شد.

وی افزود: با توجه به ایراداتی که اعضای کمیسیون به این طرح وارد دانستند مقرر شد این طرح ظرف یک ماه آینده در کمیته تخصصی بررسی و نتیجه آن به صحن کمیسیون ارائه شود.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: همچنین در این جلسه طرح تعیین و تکلیف فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان غیرایرانی مطرح شد که با توجه به اینکه قرار است دولت لایحه‌ای در این باره به مجلس ارائه دهد این طرح از دستور کار کمیسیون خارج شد تا لایحه دولت به مجلس ارسال شده و مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: