ادیانی در نطق میان دستور:

عده‌ای در لباس خودی به نهادهای انقلاب حمله می‌کنند

کدخبر: 2286992

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از واژگانی علیه مجموعه و نهادهای انقلاب از سوی خودی‌ها، کاری عجیب و بسیار ناپسند است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ادیانی در جلسه علنی امروز در نطق میان دستور اظهار داشت: دشمنان جهان اسلام مطمئن باشند که امت اسلامی به زودی ریشه منحوس آنان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی را برخواهند کند.

وی ادامه داد: مرکز پژوهش‌های مجلس چند روز پیش گزارشی به نمایندگان ارائه کرد؛ این گزارش حاکی از آن بود که یکی از راهبردهای اصلی آمریکا، تضعیف جایگاه رفیع ولایت فقیه، شورای نگهبان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی افزود: حمله جایگاه رفیع ولایت‌فقیه، شورای نگهبان و سپاه از سوی دشمنان و نظام سلطه عجیب نیست بلکه عجیب این است که برخی از این گفتمان‌ها و ادبیات مشترک با دشمن در درون نظام، از دولت‌ها و ادوار مجلس شنیده شده و می‌شود.

ادیانی گفت: آیا نشنیده‌اید که برخی از این تریبون‌ها به شورای نگهبان و سپاه پاسداران حمله کرده‌اند؟ هیچ‌کس خالی از اِشکال نیست اما به چه گناهی باید به این نهادها حمله شود؟

وی خاطرنشان کرد: زمانی که دشمن با مجموعه و نهادهای انقلاب اسلامی دشمنی دارد، استفاده از واژگانی همسو با دشمنان از سوی خودی‌ها و آنان که در لباس خودی‌ها جلوه‌گری می‌کنند، کاری عجیب و ناپسند است.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: