عرضه‌های اولیه امسال بازار سهام یازده‌تایی می‌شود

کدخبر: 2287014

عرضه سهام شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران به عنوان یازدهمین عرضه اولیه امسال بازار سهام، هفته آینده انجام می‌شود.http://newsroom.tasnimnews.com/ContentManager/Edit/۱۵۴۳۹۲۵۹۶۴۰۹VT۱GQ۴W۰Z۲۲۵T۳V۳۳J۶۶۴۴۵۱TL۴۴۶۴۰۹Y۲۵۰T۶۵XS۲۶P۵۰۱۳۲۹۴۱۲۶۶۴#

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عرضه اولیه تعداد 120میلیون سهم معادل 10 درصد از سهام شرکت صنایع ماشین های اداری ایران با نماد معاملاتی "مادایرا" روز دوشنبه آینده(5 آذر) به عنوان یازدهمین عرضه اولیه امسال بازار سهام در بازار دوم فرابورس ایران انجام می شود.

در این عرضه اولیه به هر سهامدار حقوقی و حقیقی حداکثر 2000سهم اختصاص داده شده و در دامنه سفارش نیز مبلغ 3320 تا 3650ریال تعیین شده است.

مدیر و متعهد خرید این عرضه نیز شرکت کارگزاری بورس ایران تعیین و سقف تعهد خرید آن حداکثر 50 درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه عنوان شده است.

این گزارش می افزاید: شرکت صنایع ماشین های اداری ایران کار خود را با تولید مانیتور از سال 73 در کارخانه هشتگرد با تعداد 3 هزار دستگاه آغاز و در سال 86 به 900 هزار دستگاه رساند. پس از آن با برنامه ورود به بازار تلویزیون و ثبت برند ایکس ویژن در سال 86 نیز تولید این محصول از 2 هزار به 165 هزار در سال گذشته رسید.

این شرکت در حال حاضر دارای 870 نیروی انسانی و هزار نماینده فعال است که 800 نمایندگی در حوزه صوتی و تصویری و 200 نمایندگی در حوزه IT مشغول به خدمات رسانی هستند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: